VIRAL

#MediaBlog Ποιο κανάλι θα ψηφίσουν οι τηλεθεατές την Κυριακή;


Του Χρύσανθου

Μάχη για το ποιο κανάλι θα βγάλει πρώτο τις δημοσκοπήσεις κάλπης αναμένεται να διεξαχθεί την Κυριακή, όπως σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. 
Μπορεί τα κόμματα να αγχώνονται για τα ποσοστά τους και τις έδρες στην Ευρωβουλή, τα κανάλια αγχώνονται το ίδιο έντονα για τα δικά τους ποσοστά τηλεθέασης. 
Πληροφορίες μου λένε πως δύο είναι τα κανάλια που θα μονομαχήσουν για την πρωτιά στην τηλεθέαση των ευρωεκλογών...

Άγχος, όμως, έχει καταλάβει και τους διευθυντές και αρχισυντάκτες των εφημερίδων, αφού από τις Βρυξέλλες αποφασίστηκε τα αποτελέσματα να δοθούν στη δημοσιότητα, ταυτόχρονα, τα μεσάνυχτα. 
Αρκετά ΜΜΕ έχουν επικρίνει έντονα την απόφαση αυτή, η οποία προκαλεί προβλήματα και καθυστέρηση στις εφημερίδες που θα κυκλοφορήσουν την επομένη...
Μέχρι σήμερα, διεξάγονταν έντονες διαπραγματεύσεις για να βρεθεί λύση για το πρόβλημα που προκαλεί η πρωτοφανής αυτή απόφαση, χωρίς, όμως, αποτέλεσμα.

Μεγάλη μάχη διεξάγεται αυτή την περίοδο και μεταξύ ειδησεογραφικών ιστοσελίδων για πρόκληση κλικς, impressions και... διαφημίσεων.
Η μετακύλιση της διαφήμισης στο διαδίκτυο έφερε νέους ανταγωνισμούς με τους παραδοσιακούς εκδότες να παραμένουν οι κύριοι παίκτες του παιχνιδιού. Ωστόσο, η πίτα όλο και μικραίνει και μοιράζεται σε όλο και περισσότερα κομμάτια...

Σε ποιο μεγάλο εκδοτικό συγκρότημα "αροθυμάς να μπεις", όπως λέει συχνά παλιό στέλεχος, που είναι από τα λίγα που του απέμειναν; 
Το συγκρότημα που παλιά έσφυζε από ζωή, τώρα σφίγγει μόνο τα ζωνάρια. Όπως και τα περισσότερα ΜΜΕ του τόπου. Οι εργαζόμενοι στο συγκεκριμένο συγκρότημα δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να φέρουν σε πέρας την εργασία τους, αφού είναι ελάχιστοι με τις απαιτήσεις να είναι ακόμα πιο αυξημένες από παλιά, που το προσωπικό ήταν διπλάσιο σε αριθμό. Με τις τελευταίες εξελίξεις και ανάγκες, τα προβλήματα έχουν πολλαπλασιαστεί, το ίδιο και τα νεύρα και οι φωνές...
Κάποιοι λένε πως δεν αποκλείονται παραιτήσεις εάν δεν αλλάξει άμεσα η κατάσταση.

Ένταση δημιουργήθηκε πρόσφατα σε τηλεοπτικό κανάλι σε συζήτηση υποψηφίων για τις Ευρωεκλογές. Θα μου πείτε πως αυτό συμβαίνει στο 90% παρόμοιων συζητήσεων και, μάλιστα, εσκεμμένα, πολλές φορές. Και θα έχετε δίκαιο. Έλα, όμως, που η ένταση δεν ήταν μεταξύ υποψηφίων, αλλά μεταξύ συγκεκριμένου υποψήφιου και δημοσιογράφου... Ο υποψήφιος επέμενε πως δεχόταν δυσμενή διάκριση από τον παρουσιαστή, κάτι που προκάλεσε έντονη συζήτηση, μέχρι που επήλθε ηρεμία και ανταλλαγή... φιλοφρονήσεων. 

Τι λέει η τηλεθέαση;

Το Sigma πήρε τα πάνω του χθες, αφού αναδείχθηκε πρώτος σταθμός σε τηλεθέαση και, μάλιστα, με σχετική διαφορά από τα υπόλοιπα κανάλια. 
Όχι ότι έφθασε 20άρι ή και πιο πάνω, όπως τις παλιές καλές εποχές. Όλα τα κανάλια κινούνται μεταξύ 11 και 16% και αναμένεται η ιδέα που θα εκτοξεύσει την τηλεθέαση και τις... διαφημίσεις.

Η γενική τηλεθέαση χθες βράδυ, όπως την κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB, ανέδειξε πρώτο το SIGMA με 16,4%. Δεύτερο κανάλι ήταν ο ALPHA με 13,9%, τρίτος ο ΑΝΤ1 με 13,3%, τέταρτο το ΡΙΚ1 με 11% και πέμπτο το OMEGA με 8,8%.

Τα πιο μικρά κανάλια παρέμειναν στα χαμηλά ποσοστά τους: EXTRA: 2,8%, ΡΙΚ2: 2,1%, EΡΤ WORLD: 0,8% και SMILE: 0,7%.

ΠΗΓΗ: 24NEWS


Tags: εκλογές, Κύπρος, Κυριακή, mediablog