ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΖΟΝ

Το φιλί στο στόμα της Bella Hadid στην Lil Miquela και η νέα καμπάνια του Calvin Klein

Δέσποινα Άσπρου


Αν είχες την εντύπωση ότι οι προκλητικές διαφημιστικές φωτογραφίες ανήκουν στο παρελθόν,  τότε να σου πούμε πως κάτι τέτοιο φαίνεται να μην ισχύει, αφού οίκος Calvin Klein θέλησε να επαναφέρει την “παλιά τακτική” και να μας διαβεβαιώσει πως η “τάση” δεν πάει πουθενά. 

Φορώντας ένα μαύρο μπλουζάκι Calvin Klein, μαζί με biker shorts, η Bella Hadid πλησιάζει την ψηφιακή influencer Lil Miquel Lil Miquela και τη φιλά στο στόμα  λέγοντας πως «Το νόημα στη ζωή είναι να ανοίγουν πόρτες και να δημιουργείς όνειρα που δεν γνώριζες πως υπήρχαν». 

Και μπορεί η εν λόγω διαφήμιση τεχνικά και οπτικά να είναι εντυπωσιακή, ωστόσο ήδη προκάλεσε έντονες αντιδράσεις καθώς το  γεγονός πως επιλέχθηκε ένα μοντέλο και μια κατασκευασμένη με εφέ και τεχνολογία ψηφιακή περσόνα, αντί για ένα κανονικό ζευγάρι, δυσαρέστησε πολλούς χρήστες.   Η Madison Kircher, δημοσιογράφος του New York Magazine κάνει λόγο για «queer-bait» καμπάνια που εκμεταλλεύεται την ομοφυλοφιλική σεξουαλικότητα για εμπορικό σκοπό και όχι για να περάσει κάποιο μήνυμα. Αυτή είναι όμως μια μόνο αντίδραση καθώς τα tweets είναι πολλά και εκφράζουν κυρίως αρνητική κριτική. 

Ο οίκος Calvin Klein σχολίασε τις αντιδράσεις και ζήτησε συγγνώμη εξηγώντας πως ήθελε να προάγει την ποικιλομορφία και όχι να εκμεταλλευτεί τον ερωτισμό των ομοφυλοφίλων. 

Δείτε το βίντεο:


Tags: Bella Hadid, Calvin Klein, tv spot, Lil Liquela, φιλί, διαφήμιση, μόδα