ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ

Gucci: Όταν η κλασική εποχή συναντιέται με το σήμερα και έχει άρωμα ελληνικό

Δέσποινα Άσπρου


Ο οίκος Gucci εμπνέεται ξανά από την ελληνική μυθολογία και το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό. Με στόχο μια σύγχρονη μορφή συμποσίου, τα μοντέλα του οίκου "συναντήθηκαν" και πόζαραν στον αρχαιολογικό ναό Selinunte στη Σικελία.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Pre-Fall 2019 συλλογής του οίκου είναι μία φρέσκια και ιδιαίτερα εντυπωσιακή προσέγγιση της κλασικής και της νέας αντιπαράθεσης. 

Παρακολουθώντας την καμπάνια, αξιοσημείωτο αποτελεί το ότι οι αρχαιολογικές τοιχογραφίες που κυριαρχούν, θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν ζωγραφιστεί κατά τη διάρκεια των συμποσίων χιλιάδες χρόνια πριν, κάτι που βέβαια δεν θα μπορούσε να είχε συμβεί χωρίς την καθοριστικής σημμασίας συμβολή του φωτογράφου Glen Luchford και σαφώς του creative direction Alessandro Michele.

Αναλυτικότερα, concept του project αποτέλεσε η "συνάντηση" φίλων και εραστών για να συζητήσουν φιλοσοφικά και πολιτικά ζητήματα, να διαβάσουν ποιήματα, να παίξουν μουσική και να ασχοληθούν με τον αθλητισμό.

Στο βίντεο της καμπάνιας μάλιστα βλέπουμε και μία αναπαράσταση του Δούρειου Ίππου, όπου επάνω του παίζουν και χορεύουν ανθρώπινες σκιές. Τα μοντέλα της καμπάνιας έχουν τατουάζ, χτενίσματα βγαλμένα από τα 80s και φορούν κοστούμια, καφτάνια και tunics με διαφορετικά patterns συνδυασμένα με την περίτεχνη μάξιμαλ αισθητική.

Τα βασικά μοτίβα που κυριαρχούν στα outfits είναι τα florals, τα prints, οι ρίγες, η δαντέλα και το δέρμα. Όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε βλέποντας το βίντεο, ο οίκος δεν προσέγγισε κάποια συγκεκριμένη δεκαετία μιας και ξεκάθαρα πρόκειται για ανάμειξη του παρελθόντος με το τώρα.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως ο Οίκος έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει και το show Cruise 2020 στο Λόφο του Καπιτωλίου, στη Ρώμη ένα μέρος όπου διαθέτει μεγάλο αριθμό αρχαίων αγαλμάτων, επιγραφών, συλλογών κοσμημάτων, νομισμάτων και έργων τέχνης του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης.


Tags: Fall, winter, pre fall, 2019, φθινόπωρο, τάση, μόδα, καμπάνια, διαφήμιση, σποτ, Ελλάδα, Πλάτωνας, ιστορία