ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Γρηγόρης Γεωργίου: «Η υποκριτική είναι παρεξηγημένη»


Του Παύλου Χατζηλοΐζου 

Συναντήσαμε τον νεαρό ηθοποιό, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «Εσύ… στον κόσμο σου» (Δευτέρα-Πέμπτη 21.20, ΑΝΤ1), και μιλήσαμε για τα τηλεοπτικά και τα θεατρικά δρώμενα του τόπου μας.

 

Φέτος παίζεις στο «Εσύ… στον κόσμο σου», την κωμική σειρά του ΑΝΤ1. Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου;

Είναι η δεύτερη χρονιά που βρίσκομαι στην οικογένεια του ΑΝΤ1. Όταν τελείωσε η περσινή σειρά «Ο κόσμος να χαλάσει», μού πρότειναν τον ρόλο του Δημήτρη, διάβασα κάποια επεισόδια, μού άρεσαν και έτσι ξεκίνησε η φετινή μου συμμετοχή στο «Εσύ… στον κόσμο σου».

Μίλησέ μας λίγο για τον ρόλο σου.

Πρόκειται για έναν φοιτητή ιατρικής, που είναι προσκολλημένος στην οικογένειά του, πολύ ντροπαλός, άβγαλτος όσον αφορά τις γυναίκες. Συναντά τον πραγματικό του πατέρα μετά από 28 χρόνια, που τυχαίνει να είναι και ο πατριός της κοπέλας που αγαπά, και εκεί είναι που τού έρχονται όλα τούμπα. Παρόλ’ αυτά, είναι πολύ ερωτευμένος με τη Μαρία, την κοπέλα του, και κάνει ό,τι μπορεί για να την κάνει ευτυχισμένη και να μην τη χάσει ποτέ.

Είναι η πρώτη σου δουλειά στην τηλεόραση;

Όχι, είναι η δεύτερη μου δουλειά. Πέρσι στο «Ο κόσμος να χαλάσει» και φέτος στο «Εσύ… στον κόσμο σου». Γι’ αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα τον Σταύρο Ποταμάρη που με εμπιστεύτηκε και τον Ντίνο Οδυσσέως που μού έδωσε την ευκαιρία.

Πώς κρίνεις το επίπεδο των παραγωγών στην τηλεόραση;

Γίνονται ωραίες, μέτριες αλλά και κακές παραγωγές κατά την άποψή μου. Παρόλ’ αυτά το κοινό έχει την τελευταία λέξη ανάλογα με ποια παραγωγή θα ταυτιστεί. Έχουμε δει στο παρελθόν μέτριες σειρές να τα πηγαίνουν καλά. Το θετικό είναι ότι πλέον γίνονται προσπάθειες για καλύτερη ποιότητα παραγωγών και αυτό με ευχαριστεί πολύ.

Παρακολουθείς τηλεόραση; Ποια προγράμματα επιλέγεις;

Παρακολουθώ όσο μπορώ, ανάλογα με τον ελεύθερό μου χρόνο. Σίγουρα παρακολουθώ ανελλιπώς τις σειρές όπου παίζω. Είναι ο καλύτερος τρόπος να δεις και να διορθώσεις τα λάθη σου, αλλά και να κρατήσεις τη γραμμή του ρόλου σου. Συνήθως βλέπω ταινίες.

Με ποια κριτήρια επιλέγεις να συμμετάσχεις σε μια δουλειά;

Δεν είναι πολλά τα κριτήρια σε αυτή τη δουλειά. Εάν έχεις καλό σενάριο, καλό συνεργείο, καλή παραγωγή, καλό καστ και αγάπη για αυτή τη δουλειά, τότε έχεις τη συνταγή της επιτυχίας.

Τα νούμερα τηλεθέασης είναι ένας παράγοντας που λαμβάνεις υπόψιν; Τα θεωρείς εργαλείο για τη δουλειά σου ή δεν σε αφορούν;

Όχι, δεν τα κοιτάω καθόλου. Θεωρώ ότι δεν είναι μέρος της δουλειάς μου. Θα χαρώ αν ακούσω ότι η σειρά γράφει καλά, αλλά δεν θα επαναπαυτώ. Αν η σειρά δεν γράφει νούμερα, αυτό εμένα δεν μού λέει τίποτα.

Πόσο εύκολο είναι για έναν ηθοποιό να βρει ευκαιρίες και να καταφέρει να καθιερωθεί στον χώρο; Υπάρχουν τα λεγόμενα «κυκλώματα»;

Για να σού δοθούν οι ευκαιρίες, πρέπει να τις κυνηγήσεις. Όταν σού δοθούν, πρέπει να τις αρπάξεις και να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αν αξίζεις, τότε θα καθιερωθείς στον χώρο. Τίποτα δεν χαρίζεται και τίποτα δεν αποκτάται χωρίς κόπο, πολλή δουλειά και αφοσίωση. Όσο για τα κυκλώματα, τι να σού πω… Εγώ ακόμα δεν τα συνάντησα.

Θεωρείς ότι ο χώρος της υποκριτικής θα έπρεπε να είναι ανοικτός για όλους;

Όχι βέβαια. Όπως εγώ δεν ξέρω να λύσω τον λογάριθμο του 5653258, έτσι ούτε και αυτός που μπορεί να τον λύσει μπορεί να καταλάβει την τέχνη της υποκριτικής. Είναι ένα παρεξηγημένο επάγγελμα. Ένας ρόλος είναι μια πραγματικότητα, την οποία καλείσαι να ενσαρκώσεις, να υιοθετήσεις, να γίνεις… και όχι να κάνεις.

Έχεις βιώσει ανταγωνισμό στον χώρο;

Όχι. Δεν ξέρω αν θα βιώσω στο μέλλον, αλλά προς το παρόν δεν έχω συναντήσει κανένα ίχνος ανταγωνισμού.

Εκτός από την τηλεόραση, με τι άλλο ασχολείσαι αυτήν την περίοδο;

Φέτος είμαι και στην παραγωγή του ΘΟΚ «Συρανό ντε Μπερζεράκ» σε σκηνοθεσία Αχιλλέα Γραμματικόπουλου.

Πώς βλέπεις την πορεία του θεάτρου στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια; Θεωρείς ότι είναι ικανοποιητική ή ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;

Η αλήθεια είναι πως έλειπα αρκετά χρόνια στην Ελλάδα και σίγουρα το επίπεδο του θεάτρου, σε σχέση με το πώς το είχα αφήσει, ανέβηκε κατακόρυφα. Σημαντικό είναι να σημειώσουμε και τη δημιουργία πολλών θεατρικών ομάδων, οι οποίες πραγματικά ανεβάζουν υπέροχες δουλειές. Ωστόσο, πάντα θα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Το θέατρο δεν έχει τέλος, εξελίσσεται συνεχώς.

Note

Ο Γρηγόρης Γεωργίου γεννήθηκε στη Λεμεσό. Είναι απόφοιτος του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Βασίλης Διαμαντόπουλος. Έχει δουλέψει σε διάφορες θεατρικές παραγωγές τόσο στην Αθήνα («Στον καθρέφτη του Παλλάς» σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, «Φάντασμα της όπερας» σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Παντελόπουλου κ.ά.) όσο και στην Κύπρο («Lion king» σε σκηνοθεσία Νεοκλή Νεοκλέους).

ΠΗΓΗ: Τηλεώρες

 


Tags: Γρηγόρης Γεωργίου