ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Σμιλέψτε τους μυς σας πιο γρήγορα με αυτές τις βασικές συμβουλές


Αν το πολυάσχολο πρόγραμμά σας δεν σας επιτρέπει πολύ χρόνο για άσκηση, καλό θα ήταν οπότε όποτε ξεκλέβετε μια ώρα να προσπαθήσετε να την εκμεταλλευθείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έτσι στοχεύοντας σε μια εντυπωσιακή μυϊκή διάπλαση, με οδηγό μια κλασική σειρά ασκήσεων με μικρά βάρη ή εξοπλισμό γυμναστηρίου, εδώ είναι μια σειρά από έξυπνες συμβουλές και tips για γρηγορότερα αποτελέσματα:

Μπείτε στην άσκηση με πλήρες σώμα
Γιατί να δουλεύετε μόνο ένα μέρος του σώματός σας ενώ μπορείτε να κάνετε δυναμικές κινήσεις που γυμνάζουν το σώμα σας ως σύνολο; Κρατήστε την κοιλιά, τους γλουτούς και τους μυς της πλάτης δυνατούς σε κάθε άσκηση που δοκιμάζετε.

Αλλάζετε συχνά τα βάρη σας
Οι δικέφαλοι μυς σας είναι ισχυρότεροι από τους τρικέφαλους σας, οπότε γιατί να χρησιμοποιήσετε τα ίδια κιλά για να εργαστείτε και με τους δύο μυς; Μπορεί να νομίζετε ότι είναι περιττό να αλλάζετε βάρη για διαφορετικές ασκήσεις, αλλά στην πραγματικότητα θα εξοικονομήσετε χρόνο, επειδή δεν θα χρειαστεί να κάνετε τόσες πολλές επαναλήψεις.

Διαφορετική ταχύτητα
Αντί να ανεβάζετε και να κατεβάζετε τα βάρη με την ίδια ταχύτητα, παίξτε με την επιτάχυνση και την επιβράδυνση σε κάθε στάδιο της κίνησης. Ανασηκώστε γρήγορα (με έλεγχο), στη συνέχεια χαμηλώστε αργά, στη συνέχεια σηκώστε αργά και χαμηλώστε γρήγορα. Επιπλέον δοκιμάστε να κάνετε παύση στη μέση της κίνησης και να την κόψετε σε δυο μέρη. Έτσι οι μυς σας θα δουλέψουν ακόμα περισσότερο.


Tags: μυες, σώμα, γυναίκα, δύναμη, fitness, power, woman, tips, workout, health, training

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)