FITNESS

Αυτές οι 4 ασκήσεις για το εσωτερικό των μηρών είναι ό,τι χρειάζεστε!


Θέλετε να πετύχετε σύσφιγξη και γράμμωση του εσωτερικών των μηρών σας με μια σειρά έξυπνων ασκήσεων; Είτε τα πόδια σας είναι λιγότερο γυμνασμένα, είτε επιθυμείτε να αδυνατίσετε τους "πρησμένους" μηρούς σας από την υπερβολική ή λάθος προπόνηση, αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σας ανοίξουν το δρόμο:

1. Kάθισμα με cross. Ξεκινήστε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων σας και τα δάχτυλα των ποδιών να κοιτούν προς τα έξω. Πηδάτε ψηλά και προσγειώνεστε σε σταύρωμα, με το αριστερό πόδι μπροστά από το δεξί. Με την ίδια φόρα πηδάτε ξανά και επιστρέφετε στην αρχική σας θέση, ενώ επαναλαμβάνετε με το άλλο πόδι. Συνεχίστε για 30 δευτερόλεπτα.

2. Πλαινό lunge. Στέκεστε με τα πόδια σας μαζί. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα έξω με το δεξί πόδι, ρίχνοντας το βάρος σας προς τα δεξιά και με μια αναπήδηση κάνετε το ίδιο στην αριστερή πλευρά. Συνεχίζετε με αμείωτη ποιότητα κίνησης για περίπου 30 δευτερόλεπτα.

3. Cross χέρια & πόδια. Κρατήστε τα πόδια και τους βραχίονες σας σε ανοιχτή θέση, στη συνέχεια, περάστε το αριστερό πόδι μπροστά από το δεξί και το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί χέρι. Περάστε από το αρχικό σημείο με πόδια και τους βραχίονες σε ανοιχτή θέση και συνεχίζετε περνώντας το δεξί πόδι μπροστά από το αριστερό και το δεξί χέρι στα αριστερά. Επαναλάβετε για 20-30 δευτερόλεπτα.

4. Πλαινό βήμα & squat. Στέκεστε με τα πόδια σας μαζί και με το δεξί σας πόδι κάνετε ένα μεγάλο βήμα προς τα δεξιά, πραγματοποιώντας ένα κλασσικό κάθισμα. Καθώς τεντώνετε τα πόδια σας επανέρχεστε στην αρχική θέση, βάζοντας το δεξί σας πόδι πίσω. Επαναλαμβάνετε στην αριστερή πλευρά και συνεχίζετε με υψηλή ενέργεια για 30 δευτερόλεπτα.


Tags: gym, workout, woman, now, summer, body, thighs, legs, γυμναστική, μηροί, αδυνάτισμα

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)