ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Προπόνηση Doggcrap
  • σχολιάστε

Προπόνηση Doggcrap

Για όσους έχουν πάρει το bodybuilding σοβαρά

Βάρη και μετά αερόβιο; ή το αντίθετο;
  • σχολιάστε

Βάρη και μετά αερόβιο; ή το αντίθετο;

Όπως βέβαια έχουμε πει πολλές φορές, τίποτα στο fitness δεν απόλυτο. Παρόλο λοιπόν που δεν υπάρχει μαγική συνταγή στη σειρά τους, μερικά πράγματα φαίνεται να λειτουργούν καλύτερα από άλλα.

Ένα δροσιστικό, γευστικό και υγιεινό σνακ
  • σχολιάστε

Ένα δροσιστικό, γευστικό και υγιεινό σνακ

Iδανικό για μεγάλους και για τους μικρούς μας φίλους

Γιατί οι κοιλιακοί σας δεν έχουν αποτέλεσμα;
  • σχολιάστε

Γιατί οι κοιλιακοί σας δεν έχουν αποτέλεσμα;

Αν ακολουθείτε ένα σωστό πρόγραμμα στο γυμναστήριο, κάνετε αμέτρητους κοιλιακούς και παρόλα αυτά δεν βλέπετε αποτελέσματα, τότε μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;
  • σχολιάστε

Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;

Το ότι πήρες κιλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάνεις κάτι λάθος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι αν το βάρος σου αυξήθηκε γιατί αύξησες τη μυϊκή σου μάζα, ή γιατί αύξησες το λίπος του σώματός σου.

Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα λιπαρά!
  • σχολιάστε

Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα λιπαρά!

Ξέρετε ότι τα λιπαρά είναι ίσως από τα πιο παρεξηγημένα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά;

Προβλήματα στη Σπονδυλική Στήλη και Pilates
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Προβλήματα στη Σπονδυλική Στήλη και Pilates

Κάθε σπόνδυλος είναι μοναδικός και εξυπηρετεί ένα σκοπό. Η δυσλειτουργία ενός μόνο σπονδύλου είναι ικανή να διαταράξει την λειτουργία και μηχανική ολόκληρης της σπονδυλικής στήλης.

Τέλος στους μύθους σχετικά με τις ασκήσεις γυμναστηρίου
  • σχολιάστε

Τέλος στους μύθους σχετικά με τις ασκήσεις γυμναστηρίου

Μήπως νομίζεις ότι αν κάνεις 50 επαναλήψεις στην άσκηση για απαγωγούς θα φύγουν τα ψωμάκια ;

Χέρια γραμμωμένα και χωρίς χαλάρωση
  • σχολιάστε

Χέρια γραμμωμένα και χωρίς χαλάρωση

Δες πώς θα τα καταφέρεις

H δομή του Bodybalance
  • σχολιάστε

H δομή του Bodybalance

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που έχει 2 ζεστάματα, ένα με βάση το Tai Chi και το δεύτερο βασισμένο στο Yoga.

Γυμναστική σε 20 λεπτά
  • σχολιάστε

Γυμναστική σε 20 λεπτά

Πώς θα καταφέρουν να «χωρέσουν» μια προπόνηση μέσα στο ήδη βεβαρημένο καθημερινό τους πρόβλημα.

Bodybalance 68: Επανένταξη στη άσκηση
  • σχολιάστε

Bodybalance 68: Επανένταξη στη άσκηση

Όλα τα όμορφα φτάνουν σε ένα τέλος, το ίδιο και οι διακοπές. Όλοι αναρωτιόμαστε πώς να μπούμε ομαλά στη ρουτίνα της άσκησης... Σίγουρα είναι μεγάλο σοκ να συνεχίσουμε από εκεί που μείναμε.

Τι είναι η πλειομετρική προπόνηση;
  • σχολιάστε

Τι είναι η πλειομετρική προπόνηση;

Στα περισσότερα προγράμματα γυμναστικής, δίνεται έμφαση στη μειομετρική κίνηση της άσκησης, κάτι που επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Αποδοτική γυμναστική στην παραλία
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Αποδοτική γυμναστική στην παραλία

Αν είστε λάτρεις του γυμναστηρίου και δεν μπορείτε να το αποχωριστείτε μπορείτε να το αντικαταστήσετε με ασκήσεις στην παραλία που προσφέρουν τα ίδια αποτελέσματα με ένα πιο «σκληρό» πρόγραμμα άθλησης.

Επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές!!!
  • σχολιάστε

Επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές!!!

Διακοπές σημαίνει ξεκούραση και διακοπή από τις καθημερινές συνήθειες. Παραλία, φραπεδάκι, φαγητό με φίλους και εκδρομές.

Συνεχίστε την γυμναστική σας με την ζέστη
  • σχολιάστε

Συνεχίστε την γυμναστική σας με την ζέστη

Μπορείτε, απλώς θα πρέπει να προσέξετε ορισμένα πράγματα και ίσως να κάνετε μικρές αλλαγές στον τρόπο και την ένταση που γυμνάζεστε.

Καταπολεμήστε τη καλοκαιρινή κατάθλιψη με γυμναστική
  • σχολιάστε

Καταπολεμήστε τη καλοκαιρινή κατάθλιψη με γυμναστική

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που υποφέρουν από κατάθλιψη το καλοκαίρι παρά τις ευεργετικές ιδιότητες του ήλιου και της θάλασσας.

Άσκηση το καλοκαίρι: Συμβουλές και ιδέες για ασφαλές ''κάψιμο'' θερμίδων
  • σχολιάστε

Άσκηση το καλοκαίρι: Συμβουλές και ιδέες για ασφαλές ''κάψιμο'' θερμίδων

Το καλοκαίρι είναι καλή περίοδος για άσκηση, όμως η υπερβολική ζέστη και η υγρασία δημιουργούν προβλήματα.

Αναπνοή κατά την εκτέλεση της άσκησης
  • σχολιάστε

Αναπνοή κατά την εκτέλεση της άσκησης

Κατά την εκτέλεση οποιασδήποτε μορφής άσκησης, είναι σημαντικό η αναπνοή να συνεχίζεται κανονικά

Κυκλική προπόνηση στο νερό
  • σχολιάστε

Κυκλική προπόνηση στο νερό

Η διάρκεια που πρέπει να έχει κάθε άσκηση είναι ένα λεπτό ενώ το διάλειμμα που θα κάνεις πρέπει να είναι 40 με 60 δευτερόλεπτα ανάλογα με την αντοχή σου!

Προηγούμενη1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12Επόμενη