ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: midi στενό φόρεμα και μποτάκια
 

To Jolly Workshop νικητής στα «Preparation Centre Awards» του Cambridge Assessment English

Το Jolly Workshop στη Λευκωσία είναι ο νικητής του βραβείου ''Best Cyprus Preparation Centre'' στην κατηγορία ''User of Cambridge English Books''. Το συγκεκριμένο βραβείο αναγνωρίζει την  επιτυχημένη και διαρκή ενσωμάτωση των Cambridge English books στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου. 

Αξίζει να σημειωθεί πως φέτος η Κύπρος συμμετέχει για πρώτη φορά στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Cambridge Assessment English για τα ''Preparation Centre Awards'', που ξεκίνησε το 2018 με σκοπό να αναδείξει και να βραβεύσει τα καλύτερα Κέντρα Προετοιμασίας για τα Cambridge English Qualifications, σε κάθε χώρα που συμμετέχει στον διαγωνισμό. 

H κα Anita Efstathiou Gregoriades, Managing Director του Jolly Workshop μας εξηγεί το δικό τους success story, ως προς τη βέλτιστη χρήση του επίσημου υλικού προετοιμασίας από την Cambridge University Press:

''Στο “Jolly Workshop”, ο βασικός άξονας της φιλοσοφίας μας είναι ότι η γλώσσα δεν “διδάσκεται” με την παραδοσιακή έννοια του όρου αλλά κατακτάται με την άμεση και ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε αυθεντική και σκόπιμη γλωσσική δραστηριότητα.

[...]

Τα τόσο θετικά σχόλια που λάβαμε κατά την πιλοτική φάση  υιοθέτησης των Super Minds 1 και 2 μας ώθησαν να προχωρήσουμε με την υιοθέτηση ολόκληρης της σειράς Super Minds 1-6, πριν από 6 περίπου χρόνια.

Όλο αυτόν τον καιρό προσαρμόσαμε το βιβλίο σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών μας, επιλέξαμε τη διδακτική μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί –ρητή (explicit) ή μη ρητή (implicit) (Ellis, 1997)- αναλόγως με τις δεξιότητες που θέλαμε να αναπτύξουμε, προκειμένου να οδηγηθούν οι μαθητές σε στέρεα αποτελέσματα, με τη μέγιστη δυνατή διατήρηση και αυτοματοποίηση της πληροφορίας, εν σχέσει με τη λεξιλογική τους γνώση. Έτσι, συχνά πυκνά οι ασκήσεις ακουστικής (listening) μετατρέπονταν σε προφορικές παρουσιάσεις ή γραπτές εργασίες, τα σχέδια, οι χάρτες σε Δραστηριοκεντρική μάθηση  (Task-based learning, Prabhu, 1987) και τα κείμενα έπαιρναν την μορφή διαλόγων, παιχνίδια ρόλων ή αυτοσχεδιασμών.

Η θεματολογία των Super Minds μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε δραστηριότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης (Littlewood, 1984) κατά τις οποίες οι μαθητές αντιμετωπίζουν καταστάσεις επικοινωνίας παρόμοιες με αυτές που εμφανίζονται έξω από την αίθουσα διδασκαλίας και στις οποίες η γλώσσα δεν αποτελεί μόνον ένα αυθεντικό εργαλείο επικοινωνίας αλλά επιπλέον συνιστά και μια μορφή κοινωνικής συμπεριφοράς.  

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα των σπουδαστών μας στις εξετάσεις Pre A1 Starters,  A1 Movers,  A2 Flyers, A2 Key for schools & B1 Preliminary for schools ενισχύθηκαν περισσότερο με τη χρήση των Practice Tests  της Cambridge University Press για αυτά τα επίπεδα''. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση