ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: strapless top,baggy jeans και μποτάκια
 

Στα αζήτητα τα… αποσμητικά εν μέσω πανδημίας

Αύξηση πωλήσεων στα παγωτά

Θυμάστε την περίοδο της καραντίνας; Το να μένει κανείς στο σπίτι για τόσο καιρό και τα πάντα γύρω να είναι κλειστά σημαίνει ότι θα υπάρξει κάποιο αντίκτυπο στην οικονομία και φυσικά σε εταιρείες που παράγουν και πωλούν προϊόντα.

Όσο βρισκόμασταν στο σπίτι δεν είχαμε την ανάγκη να ετοιμαστούμε όπως θα κάναμε κάθε μέρα για να πάμε στην δουλειά ούτε για να πάμε μια βόλτα. Έτσι σύμφωνα με τον γνωστό κολοσσό Unilever υπήρχαν πολλά προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές δεν αγόραζαν όπως κρέμες σώματος, αποσμητικά, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και makeup.

H εταιρία η οποία παράγει πολύ γνωστά προϊόντα σε αυτό τον τομέα δήλωσε ότι η πτώση στις πωλήσεις των προϊόντων προσωπικής υγιεινής ήταν πολύ μεγάλη. Από την άλλη όμως η εταιρία η οποία παράγει και παγωτά γνωστής μάρκας ανέφερε ότι οι πωλήσεις των παγωτών αυξήθηκαν.

Ναι το έκανες και εσύ και εγώ και όλοι! Όσο ήμασταν στην καραντίνα καταναλώσαμε λίγα περισσότερα γλυκά από ότι συνήθως. Το ίδιο έκαναν και οι Αμερικανοί που το έριξαν στα παγωτά. Αν και οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά σχεδόν 1/3 σε εστιατόρια και καφέ κατάφεραν να αντισταθμίσουν την ζημιά αυτή από την αγορά παγωτών κατ’ οικον.

«Οι πωλήσεις παγωτού για οικιακή κατανάλωση αυξήθηκαν κατά 15% το α’ εξάμηνο και κατά 26% κατά το β’ τρίμηνο, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από τις πωλήσεις σε εξωτερικά σημεία»

Εκτός από τα παγωτά η εταιρεία είδε αύξηση στις πωλήσεις και των προϊόντων καθαρισμού χεριών και σπιτιού.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση