ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: midi στενό φόρεμα και μποτάκια
 

Πώς τα social media επηρεάζουν τους online καταναλωτές

Τα 2/3 των online καταναλωτών προτιμούν φωτογραφίες πελατών

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.
 
Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.
 
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.
 
«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.
 
Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση