ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Οσκαρική συνάντηση «γιγάντων» στο «The Post»

Έπρεπε να φτάσει στα χέρια του Στίβεν Σπίλμπεργκ το πολυαναμενόμενο σενάριο της Λιζ Χάνα για το «The Post: Απαγορευμένα Μυστικά», προκειμένου ο κορυφαίος σκηνοθέτης να οραματιστεί για πρώτη φορά στην ίδια ταινία δύο χαρισματικούς αστέρες του κινηματογράφου, την Μέριλ Στριπ και τον Τομ Χανκς.

Αν και οι δύο οσκαρικοί ηθοποιοί έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Σπίλμπεργκ, ποτέ οι δυο τους δεν είχαν συναντηθεί στη μεγάλη οθόνη. Μέχρι τη στιγμή που ο κινηματογραφιστής αποφάσισε ότι το σενάριο για τα πραγματικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν το καλοκαίρι του 1971 στην Αμερική, γύρω από τη δημοσιοποίηση των «Pentagon Papers» που έκρυβαν την αληθινή εικόνα του πολέμου του Βιετνάμ, σκάνδαλα και κυβερνητικές συνωμοσίες τεσσάρων Αμερικανών προέδρων, ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των δυο από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς τους.

Η Στριπ στο ρόλο της πρώτης γυναίκας εκδότριας της «Washington Post», Κέι Γκράχαμ και ο Χανκς στο ρόλο του διευθυντή της εφημερίδας, Μπεν Μπράντλι, συγκλονίζουν.

Η Στριπ υποδύεται μία γυναίκα που προσπαθεί να βρει τα πατήματά της ως ηγέτιδα ενός ανδροκρατούμενου περιβάλλοντος, ενώ ο Χανκς είναι ένας σκληροπυρηνικός δημοσιογράφος -το δεξί χέρι της εκδότριας- που ανταγωνίζεται τους New York Times, διψά για τα αποκλειστικά πρωτοσέλιδα και μάχεται υπέρ των αρχών της αλήθειας και της δημοσιογραφίας.

«Την πρώτη μέρα που ο Τομ και η Μέριλ μπήκαν στο σκηνικό που είχε φτιαχτεί ως γραφείο συντάξεως της εφημερίδας, τα σαγόνια όλων έπεσαν κάτω, μιας και ήταν ήδη στο πετσί του ρόλου ως Κέι και Μπεν. Άλλωστε, είναι και οι δυο τους ηθοποιοί που μεταμορφώνονται αυτομάτως στους ρόλους που τους ανατίθενται, και αυτό είναι κάτι το μαγευτικό» δήλωσε η παραγωγός της ταινίας Έιμι Πασκάλ μετά την πρώτη προβολή της ταινίας στην Ουάσιγκτον.

Ακολούθησαν διθυραμβικές κριτικές από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, βραβεία καλύτερης ταινίας, α' ανδρικού και α' γυναικείου ρόλου από την Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου της Ν.Υόρκης και έξι πρωτοκλασάτες υποψηφιότητες στις Χρυσές Σφαίρες.

Η «κούρσα» του πολιτικού δράματος του Σπίλμπεργκ συνεχίζει στα ταμεία και τα Όσκαρ, ενώ ήδη παίζεται και στις κυπριακές αίθουσες.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση