ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: midi στενό φόρεμα και μποτάκια
 

Βαρβάρα Λάρμου «Η υποκριτική δεν σηκώνει ναρκισσισμό»

Η αγαπημένη ηθοποιός, σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα της σειράς «Οργή», μοιράζεται μαζί μας τα επαγγελματικά της σχέδια και εκφράζει την άποψή της για την τηλεόραση και το θέατρο.

Από τον Παύλο Χατζηλοϊζου για το περιοδικό ΤΗΛΕΩΡΕΣ


Φέτος παίζεις στην «Οργή», τη δραματική σειρά του ΑΝΤ1. Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου;
Με προσέγγισε ο σκηνοθέτης της σειράς, Σταύρος Ποταμάρης, και μού πρότεινε τον ρόλο αυτό, ο οποίος μού φάνηκε ενδιαφέρων. Μετά είδα τον πιλότο της σειράς και εντυπωσιάστηκα από το ταλέντο του σκηνοθέτη και της σεναριογράφου, οπότε η θετική απάντηση ήταν άμεση.

Μίλησέ μας λίγο για τον ρόλο σου.
Η Ρωξάνη είναι μια γυναίκα με ένα μαύρο παρελθόν που το κουβαλά μαζί της στις επιλογές της και στο παρόν της. Ερωτεύεται τον Πάρη που είναι αρκετά χρόνια μικρότερός της, αλλά ορθολογικά επιλέγει να μη συνεχίσει μαζί του, παρόλο που σε αρκετές στιγμές παρασύρεται.

Θεωρείς ότι έχεις κοινά στοιχεία με τον ρόλο που υποδύεσαι; Αν ναι, ποια;
Το πείσμα και την εσωστρέφειά της.

Πώς κρίνεις το επίπεδο των παραγωγών στην τηλεόραση;
Το επίπεδο ως επί το πλείστον βελτιώνεται, τόσο σεναριακά όσο και σκηνοθετικά και τεχνικά. Aυτό παρατηρώ.

Παρακολουθείς τηλεόραση; Ποια προγράμματα επιλέγεις;
Όχι, δεν θα έλεγα ότι παρακολουθώ ιδιαίτερα τηλεόραση αλλά είμαι λάτρις του κινηματογράφου. Βλέπω πολλές ταινίες.

Με ποια κριτήρια επιλέγεις να συμμετάσχεις σε μια δουλειά;
Καλλιτεχνικά αρχικά και μετά πρακτικά. Με τον όρο «καλλιτεχνικά» εννοώ τα όσα αφορούν στην αισθητική της σειράς, την ποιότητα της σκηνοθεσίας και του σεναρίου. Γενικότερα, αξιολογώ ευρύτερα την παραγωγή και τον ρόλο που μού προτείνουν.

Τα νούμερα τηλεθέασης είναι ένας παράγοντας που λαμβάνεις υπόψιν; Τα θεωρείς εργαλείο για τη δουλειά σου ή δεν σε αφορούν;
Τα νούμερα τηλεθέασης με αφορούν μόνο στο να γνωρίζω πώς πάει η σειρά, καλά, μέτρια ή άσχημα. Μέχρι εκεί, δεν τα θεωρώ πάντα ενδείξεις ποιότητας γιατί μπορούν να επηρεαστούν από πολλούς παράγοντες, αλλά θέλω να έχω μια εικόνα.

Πόσο εύκολο είναι για έναν ηθοποιό να βρει ευκαιρίες και να καταφέρει να καθιερωθεί στον χώρο; Υπάρχουν τα λεγόμενα «κυκλώματα»;
Εννοείται, όπως και σε πολλά επαγγέλματα εξάλλου, κυρίως του καλλιτεχνικού χώρου. Αν είναι, όμως, κάποιος ταλαντούχος επαγγελματίας και ευφυής και «το λέει η ψυχή του», δεν πιστεύω ότι θα χαθεί σε κανένα χώρο, αρκεί να μην το βάζει κάτω εύκολα και να έχει την προοπτική του διευρυμένη.

Θεωρείς ότι ο χώρος της υποκριτικής θα έπρεπε να είναι ανοικτός για όλους;
Εννοείται, αρκεί να αντιμετωπίζεται η υποκριτική ως τέχνη και όχι ως εργαλείο αυτοπροβολής και ναρκισσισμού.

Έχεις βιώσει ανταγωνισμό στον χώρο;
Αυτό δεν αφορά μόνο στον χώρο γιατί πιστεύω ότι στα περισσότερα επαγγέλματα υπάρχει και ανταγωνισμός, γιατί είναι στη φύση μας ή μάς έχουν κάνει έτσι μέσα στις κοινωνίες που ζούμε. Παρόλα αυτά, αυτό εξαρτάται πιο πολύ από τις προσωπικότητες των ανθρώπων που συναναστρέφομαι. Κάποιοι είναι ανταγωνιστικοί και άλλοι πολύ συνεργάσιμοι και δοτικοί. Γενικότερα, όμως, θα έλεγα ότι στα 10 χρόνια που είμαι στον χώρο αυτό, οι σχέσεις μου με πολλούς από τους συναδέλφους μου είναι πολύ ζεστές και φιλικές.

Εκτός από την τηλεόραση, με τι άλλο ασχολείσαι αυτήν την περίοδο;
Αυτή τη χρονιά πηγαινοέρχομαι για κάποια projects που με ενδιαφέρουν στο Λονδίνο και έχω συμμετάσχει σε μια ταινία μεγάλου μήκους από το Ιράν που έγινε στην Κύπρο, καθώς και σε μια θεατρική παράσταση στην Αθήνα. Πέρα από την υποκριτική, τελείωσα ένα training για διδασκαλία γιόγκα, με το οποίο ασχολούμαι κυρίως στην Αθήνα προς το παρόν.

Πώς βλέπεις την πορεία του θεάτρου στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια; Θεωρείς ότι είναι ικανοποιητική ή ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;
Πάντοτε όλα έχουν περιθώρια βελτίωσης. Βλέπω την επιρροή από το εξωτερικό σε πολλά στοιχεία και την αναβάθμιση στους τρόπους της δουλειάς μας γενικότερα. Έχω δει και πολλές μέτριες αλλά και αρκετές πολύ καλές παραστάσεις στην Κύπρο, γεμάτες φαντασία, ταλέντο και ικανότητα.

Note
Η Βαρβάρα Λάρμου γεννήθηκε στη Λευκωσία. Σπούδασε υποκριτική στο Acting International Theater and Cinema School στο Παρίσι και απέκτησε μεταπτυχιακό στο performance making από το Goldsmiths University του Λονδίνου. Ακόμη, σπούδασε κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και ψυχοθεραπεία στο Gestalt Foundation στην Αθήνα. Ξεκίνησε την καριέρα της στην υποκριτική ως φοιτήτρια με συμμετοχή σε projects στο Λονδίνο, ενώ έχει εργαστεί και ως μοντέλο σε φωτογραφίσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Αυθεντική και γεμάτη αυτοπεποίθηση, η Έλενα Λυσάνδρου μάς μυεί στον δικό της κόσμο – ψηφιακό ...
Δέσποινα Άσπρου
 |  INTERVIEWS