ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Chime for a change με Gucci

Οι συνιδρύτριες της καμπάνιας CHIME FOR CHANGE, Frida Giannini και Beyoncé Knowles-Carter, συναντήθηκαν στο κατάστημα - ναυαρχίδα της Gucci στην Πέμπτη Λεωφόρο, μαζί με τη συνδιοργανώτρια και αρχισυντάκτρια του περιοδικού T Magazine, Deborah Needleman με στόχο να γιορτάσουν την επέτειο ενός έτους της συναυλίας The Sound of Change Live.

Πρωταγωνίστρια της συναυλίας δεν ήταν άλλη από την Beyoncé, που έκλεψε τις εντυπώσεις με την δυναμική της σκηνική παρουσίας στο στάδιο Twickenham στο Λονδίνο την 1η Ιουνίου 2013. Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια συναυλία που διοργανώθηκε στα χρονικά, με στόχο την ενίσχυση των δικαιωμάτων των κοριτσιών και των γυναικών του κόσμου. Η συναυλία αποτέλεσε ταυτόχρονα την πρώτη και σημαντικότερη εκδήλωση ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υποστήριξη της καμπάνιας CHIME FOR CHANGE. Έκτοτε, η καμπάνια κατάφερε να χρηματοδοτήσει 310 projects σε 81 χώρες μέσω 101 μη κερδοσκοπικών εταίρων.

Μάλιστα κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η Beyoncé δεσμεύτηκε να δωρίσει $500.000 για τη χρηματοδότηση των projects CHIME FOR CHANGE για τα κορίτσια και τις γυναίκες του κόσμου στους τομείς της Παιδείας, της Υγείας και της Δικαιοσύνης.

Το μουσικό μέρος του event ανέλαβαν οι djs  Ian από το I Am A Camera,  R3hab και η τραγουδίστρια και στιχουργός Solange Knowles. Κατά τη διάρκεια του σετ του R3hab, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και το μοναδικό remix του τραγουδιού «Pretty Hurts». Η ορχηστρική εκδοχή του «Pretty Hurts» έγινε ο ανεπίσημος ύμνος της καμπάνιας CHIME FOR CHANGE, ως το μουσικό υπόβαθρο των ταινιών της καμπάνιας, με τη χαρακτηριστική φωνή της Beyoncé να σημαίνει τον ήχο της «καμπάνας» όταν οι χρήστες της εφαρμογής CHIME FOR CHANGE στο iPhone «κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου» για τους φιλανθρωπικούς σκοπούς που τους αφορούν περισσότερο. Προς τιμήν αυτής της επετείου, το μοναδικό remix του R3hab είναι από σήμερα διαθέσιμο στο κοινό στο κανάλι YouTube της καμπάνιας CHIME FOR CHANGE στο http://ichime.in/chimemix.
Οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι φεύγοντας έλαβαν το ετήσιο πολιτιστικό ένθετο του περιοδικού T, το εξώφυλλο του οποίου κοσμεί η Beyoncé και το οποίο θα διανέμεται από τις 15 Ιουνίου.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου της καμπάνιας, και με στόχο την ανεύρεση επιπρόσθετων πόρων για την υποστήριξη των κοριτσιών και των γυναικών ανά τον κόσμο, ο οίκος Gucci θα δωρίσει το 10% των πωλήσεων του κεντρικού καταστήματός του της Πέμπτης Λεωφόρου, από τις 2 μέχρι τις 5 Ιουνίου, έτσι ώστε να προσφέρει περαιτέρω υποστήριξη στα ακόλουθα προγράμματα και οργανισμούς: Shining Hope for Communities, Millennium Promise σε συνεργασία με την Embrace Innovations και Girls for Gender Equity.

Η καμπάνια CHIME FOR CHANGE συγκαλεί, ενώνει και ενισχύει τις φωνές υπέρ των κοριτσιών και των γυναικών ανά τον κόσμο. Χάρη στη χρηματοδότηση που κατάφερε να συγκεντρώσει η καμπάνια CHIME FOR CHANGE από τότε που πρωτολειτούργησε, τον Φεβρουάριο του 2013, δεκάδες χιλιάδες κορίτσια και γυναίκες έτυχαν υποστήριξης και έλαβαν πολύτιμα εργαλεία με σκοπό να ενισχύσουν οι ίδιες τη δύναμή τους, αλλά και τη δύναμη των κοινοτήτων τους.

.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση