ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Denim jumpsuit και μπαλαρίνες
 

O ''Μαγικός Ρεαλισμός'' της νέας studio συλλογής του H&M

Κείμενο: Μιχάλης Γεωργίου

To H&M ετοιμάζεται να λανσάρει την ολοκαίνουργια studio συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2019 με σκοπό να αλλάξει και πάλι τους κανόνες στο γυναικείο ντύσιμο. Με γενικό τίτλο ''Magical Realism'' (ή ''Μαγικός Ρεαλισμός'') τα ρούχα αποπνέουν ένα ρομαντισμό, ένα... αέρινο ταμπεραμέντο βγαλμένο από τους πολύβουους δρόμους της Νέας Υόρκης, που ξεχειλίζουν από ενέργεια και ποικιλομορφία. Στόχος τους να αναδείξουν τη σύγχρονη ταυτότητα της συλλογής, γεμάτη ελευθερία, δυναμισμό και ενέργεια.

Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας το γνωστό μοντέλο Adut Akech, να το διασκεδάζει φορώντας τα βασικά κομμάτια της συλλογής στους δρόμους της μεγαλούπολης. Ανάμεσα σε άλλα, ανακαλύπτουμε ένα παλτό από ιταλικό μαλλί με τονισμένους ώμους, ένα μάλλινο κοστούμι με μεσάτη γραμμή, ένα καλοραμμένο δερμάτινο παντελόνι, ένα μπουφάν από νάιλον με επένδυση, κομψά γυναικεία πουκάμισα απο βαμβακι και βισκόζη, ένα ζευγάρι δίχρωμες μπότες μέχρι το γόνατο, καθώς και αέρινα φορέματα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Όπως θα δείτε και στις πιο κάτω φωτογραφίες - που τράβηξε ο γνωστός φωτογράφος Christian MacDonald με την Ludivine Poiblanc στο styling- επέλεξαν κομμάτια από διάφορες τάσεις που προστάζει η μόδα για φέτος τον χειμώνα. Όσον αφορά τα χρώματα τώρα, στην παλέτα υπήρχαν έντονοι χρωματισμοί του καφέ και πράσινου, κόκκινου και κίτρινου, συνδυασμένα με ευφάνταστα prints εμπνευσμένα από... μαγνητικά πεδία.


Η Adut Akech φορώντας κλασικά κομμάτια για όλες τις ώρες στους δρόμους της Νέας Υόρκης.

Σε μια πρόσφατη δήλωση της η Angelica Grimborg, Concept Σχεδιάστρια της H&M Studio, ανέφερε πως εμπνευστηκαν τη συλλογή από την ιδέα του να ανακαλύπτεις τη μαγεία στις καθημερινές στιγμές. Kάθε κομμάτι της συλλογής έχει σχεδιαστεί για να προσδίδει δυναμισμό στη μοντέρνα γυναίκα, που ζει έντονα κάθε μέρα όλο το 24ωρο και αναζητά ρούχα που είναι διαχρονικά, αλλά διαθέτουν ταυτόχρονα κι ένα πιο ήπιο, πνευματικό στοιχείο. Επίσης, η ίδια η στυλίστρια της καμπάνιας, χαρακτήρισε τη συλλογή ως έναν ύμνο στη σύγχρονη γυναίκα που είναι έτοιμη να υποστηρίξει ανοιχτά τα πιστεύω της. ντύνεται για την ίδια και όχι για να εντυπωσιάσει άλλους και αυτό μεταφράζεται σε μια μίξη διαφορετικών κλασικών γραμμών που μπορούν να συνδυαστούν με πιο avant-garde κομμάτια.

Η limited-edition συλλογή λοιπόν θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα, καθώς και online στο hm.com, από τις 5 Σεπτεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X