Μια νέα συλλογή που έχει ως στόχο την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης μόλις κυκλοφόρησε από τον οίκο Balenciaga και την Farfetch.
Τα δύο μεγάλα brands ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια σειρά που απαρτίζεται από νέα σχέδια και πειραματισμούς σε κλασσικά κομμάτια της Balenciaga. Η πλήρης συλλογή αποτελείται από πάνω από 110 κομμάτια για άνδρες, γυναίκες και παιδιά και έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ζώα που κινδυνεύουν από εξαφάνιση, συμπεριλαμβανομένων των λευκών ρινόκερων, του ασιατικού ελέφαντα, της γαλάζιας φάλαινας και των πάντα. Κάθε ένα από αυτά τα ζώα γίνεται μοτίβο για τσάντες, μπλουζάκια και hoodies.
Η φωτογράφιση που συνοδεύει την καμπάνια, τοποθετείται σε ένα επεξεργασμένο φυσικό περιβάλλον, το οποίο θολώνει τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και ψηφιακής επέμβασης και δημιουργεί μία αίσθηση ισορροπίας και γαλήνης.
Ο οίκος Balenciaga ωστόσο δεν έμεινε στο συμβολικό χαρακτήρα της συλλογής και δρα πρακτικά με μία δωρεά στο International Union for Conservation of Nature (IUCN), το μεγαλύτερο δίκτυο με δραστηριότητα σε περιβαλλοντικά ζητήματα στον κόσμο.