ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: midi φόρεμα με βολάν και sneakers
 

Η νέα καμπάνια του οίκου Chanel είναι «μπροστά»

Σταύρη Φράγκου

Για τη συλλογή Ready-to-Wear  Άνοιξη-Καλοκαίρι 2017 του οίκου Chanel, με τίτλο «Spring Data Center» ο Karl Lagerfeld επέλεξε να παίξει με τις αντιθέσεις όπως μόνο ο ίδιος μπορεί.

Μεταμόρφωσε την Arizona Muse, ένα σύγχρονο άτομο σε pop lolita και σε punk χαρακτήρα με γραφικές σιλουέτες να ξεχωρίζουν σε ένα άψογο φόντο που θυμίζει όμορφο κολάζ.

Υπάρχουν ασπρόμαυρες αντιθέσεις, έντονα χρώματα, πορτρέτα και σώματα σε κίνηση σε συνδυασμό με τη θηλυκή αισθητική με υπερσύγχρονο ύφος. Οι φωτογραφίες της καμπάνιας ενσαρκώνουν την υπερσύγχρονη κατεύθυνση και υπογραμμίζουν το χαρακτήρα του οίκου με μια μοναδική ατμόσφαιρα. Επίσης η εκστρατεία περιλαμβάνει και την επιστροφή του ρομπότ Chanel, το οποίο ο οίκος μάλλον έχει αγαπήσει.

Η συλλογή του οίκου περιλαμβάνει σατέν, tweed, δαντελένιες λεπτομέρειες και κοσμήματα τα οποία αναδεικνύουν τα κομμάτια της συλλογής με εκλεπτυσμένο αλλά τολμηρό τρόπο.

Για ακόμα μια φορά ο Karl μας αποδεικνύει ότι το ελεύθερο πνεύμα του οίκου Chanel είναι μπροστά.

Δείτε τις φωτογραφίες της συλλογής!

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση