ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Μαυρίστε με τα κατάλληλα τρόφιμα

newsroom must


  • Η σωστή διατροφή, φέρνει το καλό μαύρισμα

    Η σωστή διατροφή, φέρνει το καλό μαύρισμα

Προσθέστε στην διατροφή σας τα ακόλουθα και αποκτήστε το ιδανικό μαύρισμα που ονειρεύεστε.

• Καρότα, βερίκοκα, ροδάκινα, πεπόνια, σπανάκι και κοκκινογούλια.  Αυτά περιέχουν την περίφημη β-καροτίνη που είναι η πρόδρομη ουσία για τη σύνθεση της βιταμίνης Α.  Η βιταμίνη Α ενισχύει τις άμυνες του δέρματος και εξασφαλίζει τη διατήρηση της ελαστικότητας του και φυσικά της ενυδάτωσής του.  Απαραίτητο στοιχείο για το μαύρισμα αλλά και για τη διατήρηση του μετά το καλοκαίρι, είναι η ενυδάτωση του δέρματος.  Αν αφυδατωθεί το δέρμα, τότε ξεφλουδίζει και ... οι κόποι μας πάνε άδικα!  Άλλες τροφές πλούσιες σε Β-καροτίνη είναι τα λαχανικά με μεγάλα πράσινα φύλλα όπως το μαρούλι, στις αγκινάρες, στα φρούτα πορτοκαλοκίτρινου χρώματος όπως το μάγκο, και τα λαχανικά του ίδιου χρώματος όπως τις πιπεριές και τις κολοκύθες .

• Νεροκάρδαμο, κρεμμύδια, αρακάς, μπρόκολο, θαλασσινά. Αυτά τα τρόφιμα είναι πλούσια σε ψευδάργυρο που συμβάλλει στη διατήρηση του τόνου της επιδερμίδας και συνάμα συμβάλλει στην ελαστικότητα του δέρματος και επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης των τραυμάτων και των ηλιακών εγκαυμάτων.  Τον βρίσκουμε ακόμη σε ικανοποιητική ποσότητα στα φασόλια, στα αναποφλοίωτα δημητριακά, τα αυγά, τα καρύδια και τα ψάρια.

• Δημητριακά ολικής αλέσεως και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Τα προαναφερόμενα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε η οποία είναι η πιο ισχυρή αντιοξειδωτική βιταμίνη, που καταπολεμάει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν την πρόωρη γήρανση του δέρματος.  Το ελαιόλαδο ακόμη περιέχει πολύτιμα ακόρεστα λιπαρά οξέα, βιταμινούχες ουσίες με ιδιαίτερη αντιφλεγμονώδη δράση που ευνοούν το μαύρισμα εμποδίζοντας το ξεφλούδισμα και τη ξηροδερμία. Εκτός από το ελαιόλαδο, η βιταμίνη Ε περιέχεται στα ψάρια, στο κρέας, στους ξηρούς καρπούς, στη σοκολάτα υγείας και τους σπόρους. Επειδή όμως αυτές οι τροφές, αν και θρεπτικές, έχουν το μειονέκτημα ότι είναι ψηλές σε θερμίδες, καλό είναι να τις καταναλώνουμε με μέτρο για να μην αντιμετωπίζουμε προβλήματα βάρους.

• Εσπεριδοειδή, μαϊντανός, ακτινίδια, φρούτα του δάσους, πιπεριές και ντομάτες.  Πρόκειται για τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη Γ η οποία διακρίνεται για την αντιοξειδωτική της δράση και προστατεύει το δέρμα από την πρόωρη γήρανση και τις κυτταρικές αλλοιώσεις.

• Ντομάτες, κρεμμύδια, μπρόκολο, σκόρδο, αυγά, και ψάρια.  Αυτές οι τροφές περιέχουν σελήνιο που και αυτό έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και είναι το μέταλλο που αλληλεπιδρά με τη βιταμίνη Ε.  Το σελήνιο περιέχεται σε ακόμη σε ικανοποιητικές ποσότητες στα θαλασσινά, και στα αναποφλοίωτα δημητριακά.

• Μανιτάρια, θαλασσινά, αρακάς, καρύδια και σταφύλια.  Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, αυτές οι τροφές περιέχουν χαλκό ο οποίος διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση με τη βοήθεια του οποίου παράγεται η μελανίνη.  Έτσι για να διευκολύνουμε τη διαδικασία του μαυρίσματος πρέπει να καταναλώνουμε τακτικά τροφές που περιέχουν χαλκό.

• Δημητριακά ολικής αλέσεως, κρέας, ψάρια, φρούτα και λαχανικά.  Τα ξανακούσατε αυτά τα τρόφιμα, όμως εδώ τα συμπεριλαμβάνουμε για την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνες της σειράς Β που παίζουν σπουδαίο ρόλο στη διατήρηση της υγείας του δέρματος.


Tags: Μαύρισμα, Διατροφή, Τροφές, Διατροφολόγος, Ομορφιά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)