ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Χέρια, πόδια και κοιλιά: 3 hot ασκήσεις που στοχεύουν στις περιοχές-κλειδιά


Με το χειμώνα να βρίσκεται ολοένα και πιο κοντά μας, βάζουμε τέλος στις δικαιολογίες και αρχίζουμε γυμναστική. Και στη συχνή περίπτωση που ο δρόμος για το γυμναστήριο μας φαίνεται πολύ μακρύς, αναζητήσαμε τρεις ασκήσεις-κλειδιά για να ακολουθήσουμε στο σπίτι, με μοναδικό σύμμαχο το στρώμα γυμναστικής μας! Ποιες είναι αυτές;

1. Χέρια: Κυκλική άσκηση για σφιχτά και όμορφα μπράτσα χωρίς χαλάρωση. Ελάτε σε όρθια θέση, έχοντας τα πόδια σας σε απόσταση ίση με το πλάτος των ώμων σας. Ανοίξτε τα χέρια σας παράλληλα με το έδαφος, τεντώνοντας στα πλάγια και ξεκινήστε να τα στριφογυρίζετε γρήγορα στη φορά των δεικτών του ρολογιού. Αφού ολοκληρώσετε 20 κυκλάκια, χαλαρώστε για 15 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την άσκηση 10-15 φορές.

2. Κοιλιά: Άσκηση criss-cross εμπνευσμένη από το σύστημα του Pilates. Ξαπλώστε ανάσκελα και ξεκινήστε να φέρνετε εναλλάξ τα γόνατα το ένα μετά το άλλο προς το στήθος σας, ενώ τα χέρια σας πρέπει να στηρίζουν τη βάση του κεφαλιού σας. Αν έχετε πρόβλημα στο να σηκώσετε το κεφάλι σας σε αυτή την άσκηση τότε προσθέστε μια πετσέτα κάτω από αυτό για βοηθηθείτε. Επεκτείνετε το ένα σας πόδι ευθεία μπροστά, ενώ παράλληλα κρατάτε το άλλο σας πόδι λυγισμένο στο σώμα σας. Κάντε εναλλαγές, ώστε μια να κρατάτε το ένα πόδι και να αφήνετε το άλλο. Κρατήστε γρήγορο ρυθμό για περίπου ένα λεπτό.

3. Πόδια: Σηκώματα ποδιών για γρήγορη ενδυνάμωση. Ξαπλώστε στο πλάι στο στρωματάκι σας. Ο δεξιός σας αγκώνας πρέπει να ακουμπά στο έδαφος και το δεξί σας χέρι να κρατά το κεφάλι, στο ύψος περίπου του αυτιού. Σηκώστε το αριστερό πόδι όσο πιο ψηλά μπορείτε, με σκοπό να δείχνει στο ταβάνι. Έπειτα, κατεβάστε σιγά-σιγά το πόδι στην αρχική θέση, χωρίς να ακουμπήσουν μεταξύ τους τα γόνατα. Κάντε δέκα επαναλήψεις χωρίς παύση, ξεκουραστείτε και κάντε άλλες δέκα. Μετά ξαπλώστε αριστερά και κάντε την ίδια άσκηση με το δεξί πόδι.


Tags: ασκήσεις, γυναίκα, σώμα, fitness, woman, now, summer, body, workout, arms, legs

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)