NEWS

Η “Vogue Greece” επιστρέφει: Πρόκειται όμως για επαναλανσάρισμα;

Δέσποινα Άσπρου


Όπως είναι γνωστό πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε και επίσημα η επανακυκλοφορία του περιοδικού μόδας «Vogue Greece» στην έντυπη και ψηφιακή μορφή του- μετά από συμφωνία του εκδοτικού κολοσσού Condé Nast International με τις «Καθημερινές Εκδόσεις» Ελλάδος.

Την αρχισυνταξία, οι δύο όμιλοι την εμπιστεύθηκαν στη νεότερη στα χρονικά του περιοδικού αρχισυντάκτρια, την 29χρονη Θάλεια Καραφυλλίδου.

Πρόκειται, όμως, για επαναλανσάρισμα; «Δεν θα το χαρακτηρίζαμε έτσι, αφού δεν θεωρούμε αυτή την προσπάθεια ως συνέχεια της πρώτης», εξηγεί, η Karina Dobrotvorskaya, Εκτελεστική Διευθύντρια Εκδοτικής Ανάπτυξης της Condé Nast International. «Έχουμε να κάνουμε με διαφορετική ομάδα και με διαφορετική εποχή. Η προηγούμενη Vogue ήταν μία αποκλειστικά έντυπη έκδοση, όμως πλέον απευθυνόμαστε σε μία νέα γενιά», δηλώνει.

Στο σημείο αυτό καλό θα ήταν να θυμηθούμε ότι η 12χρονη παρουσία της ελληνικής "Vogue" σφραγίστηκε από πολλά επιτυχημένα εξώφυλλα με top models, μεταξύ των οποίων οι Naomi Campbell, Natasha Poly και Daria Werbowy. Ωστόσο, μετά ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, για αρκετό καιρό το περιοδικό εξαρτιόταν αποκλειστικά από το περιεχόμενο των ξένων εκδόσεων -της γαλλικής Vogue, για παράδειγμα-, αδυνατώντας να παράγει δικό του πρωτογενές περιεχόμενο λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων... οπότε το τέλος του, την εποχή εκείνη ουσιαστικά ήταν μονόδρομος.

Σύμφωνα μάλιστα με σχετικό δημοσίευμα του Business Of Fashion στην Αθήνα ζουν περί τους 16.500 εκατομμυριούχους - αριθμός μικρότερος με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, ωστόσο ο αριθμός αυτός είναι πλέον ικανός για πείσει μεγάλους ομίλους πολυτελών αγαθών να επενδύσουν στην ελληνική πρωτεύουσα.

Αυτή τη φορά, ωστόσο, το έντυπο θα έχει απολύτως ελληνικό χρώμα, όμως τα social media και η ψηφιακή έκδοση του κορυφαίου περιοδικού μόδας θα εκτείνει την παρουσία και θα κεντρίζει το ενδιαφέρον των αναγνωστών με θεματολογία απ' όλον τον κόσμο. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα mutimedia τίτλο - όχι απλώς ένα περιοδικό, αλλά μία δύναμη στα social media της Ελλάδας, με events και ενδιαφέρουσες προτάσεις απ' όλον τον κόσμο», προσθέτει η αρχισυντάκτρια της ελληνικής έκδοσης, Θάλεια Καραφυλλίδου

«Στην Ελλάδα υπάρχει έδαφος και ένα εξαιρετικά διψασμένο κοινό για θέματα που αφορούν τη διεθνή μόδα, τα εγχώρια, αλλά και τα μεγάλα brands. Ξέρουμε ότι το περιοδικό θα επανέλθει με αργούς ρυθμούς, όμως το γενικότερο κλίμα είναι θετικό», επιμένει η Dobrotvorskaya.

Είναι όμως ρίσκο η επανακυκλοφορία του περιοδικού; Ίσως ναι, κι όμως αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο. «Παρά την έλλειψη ρευστότητας, οι πραγματικά δημιουργικοί και ταλαντούχοι του κόσμου της μόδας κατάφεραν να διακριθούν και είδαν τις επιχειρήσεις τους να ανθίζουν. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι η κυκλοφορία της νέας ελληνικής Vogue συμβαίνει την απολύτως σωστή στιγμή - η έκρηξη νέων ταλέντων εδώ στην Αθήνα είναι κάτι το πραγματικά λαμπρό», λέει η Mariaflora P. Lehec, διευθύντρια δημιουργικού του brand ένδυσης Somf Clothing.

Και κάπου εδώ να πούμε ότι στο δυναμικό της ομάδας της “Vogue Greece” βρίσκονται ήδη ο Νικόλας Γεωργίου, ως δημιουργικός διευθυντής θεμάτων μόδας, ο Γιώργος Τσίρος στη θέση του βοηθού αρχισυντάκτη, ο Διονύσης Ανδριανόπουλος στην θέση του art director και αρκετοί ακόμη ταλαντούχοι επαγγελματίες από τον χώρο των εκδόσεων, της μόδας και της ομορφιάς.

Το περιοδικό πάντως αναμένεται να κυκλοφορίσει την άνοιξη του 2019 και δεν σου κρύβουμε τον ενθουσιασμό μας, όπως μάλλον και όλες οι #FashionLovers!

 


Tags: Vogue, Greece, magazine, περιοδικό, μόδα, στυλ, αγορά