ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Αυτές οι 5 τροφές βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου μας!

Μυρτώ Τριχείλη


Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή παρέχει στον εγκέφαλο μας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά. Για δυνατή μνήμη, καλύτερη συγκέντρωση και λιγότερη πνευματική κόπωση, συγκεντρώσαμε μια σειρά από ευεργετικές τροφές για να εντάξουμε σήμερα κιόλας στο διαιτολόγιο μας. Ποιές είναι αυτές;

  • Καρύδια
    Πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και ευεργετικά Ω-3 λιπαρά οξέα, τα καρύδια είναι η απόλυτη υπερτροφή για τον εγκέφαλο. Επίσης, η βιταμίνη Ε του γευστικού ξηρού καρπού λειτουργεί προληπτικά ενάντια στην αποδυνάμωση του εγκεφάλου που παρατηρείται σε ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ.
  • Φακές
    Περιέχουν φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Β1 και μέταλλα, συστατικά τα οποία βοηθούν τον εγκέφαλο να λειτουργεί σωστά. Επίσης, περιέχουν σίδηρο που συμβάλλει στη γνωστική λειτουργία των γυναικών, και ψευδάργυρο που είναι ενισχυτικό μνήμης.
  • Σπόροι chia
    Οι σπόροι chia είναι γεμάτοι πρωτεΐνη και κάνουν τον εγκέφαλο να είναι πιο συγκεντρωμένος. Περιέχουν Ω-3. βοηθούν στην αναπαραγωγή εγκεφαλικών κυττάρων, ενώ παράλληλα μειώνουν τις φλεγμονές του εγκεφάλου.
  • Αβοκάντο
    Το αβοκάντο διαθέτει την υψηλότερη πρωτεΐνη και την πιο χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη από κάθε άλλο φρούτο. Η βιταμίνη Κ που περιέχει βοηθάει στη γενικότερη εγκεφαλική λειτουργία και στη διαδικασία της συγκέντρωσης.
  • Κάσιους
    Αυτοί οι ξηροί καρποί αποτελούν μια εξαιρετική πηγή χαλκού και καλή πηγή φωσφόρου, μαγνησίου, μαγγανίου και ψευδαργύρου. Παράλληλα περιέχουν μεγάλες ποσότητες ενός αμινοξέος της L-τρυπτοφάνης, μίας ουσίας που μετατρέπεται σε σεροτονίνη στον εγκέφαλό μας και είναι ένας σημαντικός νευροδιαβιβαστής που συνέεται με το αίσθημα της χαράς.

Tags: τροφές, food, woman, tips, diet, εγκέφαλος, διατροφή, δίαιτα, φυσικά, συστατικά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)