ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

9 tips για να μάθετε να τρέφεστε σωστά

Σταύρη Φράγκου


Είναι σημαντικό να ξέρουμε τι τροφές πρέπει να καταναλώνουμε, πώς να τις καταναλώνουμε, τι να αποφεύγουμε και τι να μην παραλείπουμε για να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας για να αποφύγουμε τα παραπανίσια κιλά αλλά και το ανεπιθύμητο πρήξιμο. Σας έχουμε ετοιμάσει μία λίστα με τρόφιμα που θα ήταν καλό να εντάξετε στη διατροφή σας αν δεν το έχετε κάνει ήδη για να μείνετε fit.

  1. Γεύμα κάθε 4 ώρες
    Tο στομάχι δεν πρέπει να μένει πολλές ώρες άδειο καθώς η παράλειψη των γευμάτων οδηγεί σε υπερβολική πείνα άρα και σε μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής, με αποτέλεσμα το κλασικό φούσκωμα. Στα συχνά γεύματά σας δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες.
  2. Mασάτε καλά και αργά
    Mην καταπίνετε το φαγητό σας χωρίς να το μασήσετε αφού έτσι δυσκολεύετε τη διαδικασία χώνεψης.
  3. Mειώστε το αλάτι
    H κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλατιού προκαλεί κατακράτηση υγρών και πρήξιμο, στην κοιλιά και στα πόδια. Μειώστε το αλάτι κατά το μαγείρεμα και αντικαταστήστε το με περισσότερο λεμόνι, ρίγανη και άλλα μπαχαρικά που νοστιμίζουν τα φαγητά.
  4. Πίνετε περισσότερο νερό
    Ο οργανισμός μας αποτελείται από 60% νερό και πιθανώς είναι η σημαντικότερη θρεπτική ουσία που δεν πρέπει να ξεχνάμε στην καθημερινότητα μας γιατί είναι απαραίτητο για υγιές σώμα. Είναι ζωτικής σημασίας για την καλή υγεία των κυττάρων. Μεταφέρει θρεπτικές ουσίες σε ολόκληρο τον οργανισμό και μειώνει τη θερμοκρασία μας μέσω του ιδρώτα. Με την κατανάλωση νερού μπορεί η κοιλιά μας να φουσκώσει στιγμιαία αλλά θα ξεφουσκώσει άμεσα. Tο νερό αυξάνει τη διούρηση και βοηθά στην ισορροπία των υγρών του οργανισμού αλλά και στην αποβολή του επιπλέον νατρίου από τα νεφρά.
  5. Tρώτε τροφές με διουρητική δράση
    Για να μειώσετε την κατακράτηση και το φούσκωμα εντάξετε στη διατροφή σας κεράσια, ανανά, καρπούζι -το οποίο περιέχει 98% νερό- και φράουλες.
  6. Πάρτε πλούσιο πρωινό
    Ένα πλούσιο πρωινό με φυτικές ίνες θα σας κάνει να αποφύγετε τους γλυκούς πειρασμούς κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι νιφάδες βρώμης μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερο χρονικό διάστημα απ’ ότι τα υπόλοιπα δημητριακά που καταναλώνατε μέχρι σήμερα.
  7. Γυμναστείτε καθημερινά
    Aν το πρόβλημα του φουσκώματος επικεντρώνεται στα πόδια, τότε αυτό μπορεί να είναι ένδειξη κακής κυκλοφορίας του αίματος, πράγμα που σημαίνει ότι δεν κινείστε όσο θα έπρεπε. H γυμναστική σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεται πολύ καλή λύση για την καταπολέμηση του φουσκώματος στα πόδια.
  8. Μην επιλέγετε επεξεργασμένες τροφές χωρίς λιπαρά
    Να είστε προσεκτικοί όταν επιλέγετε προϊόντα light και με ελάχιστα λιπαρά. Περιέχουν ζάχαρη και επιπρόσθετες ουσίες που χαρίζουν γεύση. Προτιμήστε να τρως κανονικές τροφές, και λιγότερο επεξεργασμένες απλά σε μικρότερες ποσότητες.
  9. Αποφύγετε μεγάλες ποσότητες υγιεινών τροφών
    Είναι εύκολο να καταναλώσουμε μεγάλες ποσότητες υγιεινών τροφίμων αφού έχουμε την ιδέα ότι είναι υγιεινά με λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά άρα τρώμε άφοβα Φροντίστε να μετράτε τις ποσότητες και να μην ξεφεύγετε.

Tags: υγεία, γυναίκα, διατροφή, συμβουλές, tips, health, woman, φρούτα, λαχανικά, καλοκαίρι, διατροφολόγος, summer, καλοκαίρι, διακοπές, μαύρισμα

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)