ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

4 έξυπνα βήματα για handstand χωρίς δεύτερη σκέψη

Μυρτώ Τριχείλη


  • Για ένα σωστό κατακόρυφο δημιουργήστε μια ισχυρή βάση στήριξης

    Για ένα σωστό κατακόρυφο δημιουργήστε μια ισχυρή βάση στήριξης

Αν είστε λάτρης της γιόγκα, των σπορ ή απλώς σας αρέσει να δοκιμάζετε καινούριες ασκήσεις γυμναστικής, τα handstands είναι ένας υπέροχος τρόπος να εκπαιδεύσετε τόσο το μυαλό όσο και το σώμα σας, αλλά και τη σύνδεση μεταξύ των δύο.

Ίσως κάποιοι από εσάς έχετε δοκιμάσει να κάνετε κατακόρυφο στο παρελθόν, αλλά να αισθάνεστε σαν να έχετε δουλέψει με το λάθος τρόπο και γρήγορα να μην οδηγείστε προς την επιτυχή κατεύθυνση.

Η κατακόρυφη θέση είναι μια από τις πιο πολυπόθητες δεξιότητες στο πλαίσιο της yoga και όχι μόνο, αλλά μπορεί σίγουρα να αποδειχθεί και από τις πιο δύσκολες να επιτευχθούν. Αν είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε τις γνώσεις σας στις στηρίξεις των χεριών και να τις κατευθύνετε στο επόμενο επίπεδο, μπορείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στις οδηγίες που σας προτείνουμε.

1. Δημιουργήστε τη σωστή ένταση στο σώμα: Το κλειδί για ένα δυνατό handstand είναι η σωστά καταμερισμένη ένταση σε όλο το σώμα. Βεβαιωθείτε ότι το κέντρο σας παραμένει σφιχτό, πιέστε τους γλουτούς και τα πόδια σας και δώστε ενέργεια στα δάχτυλα των ποδιών σας.

2. Ενεργοποιήστε τους ώμους σας: Κρατώντας τους ώμους σας ενεργούς καθ' όλη τη διάρκεια του handstand επικεντρωθείτε στο να σπρώχνετε το δάπεδο μακριά από εσάς και να διατηρείτε το σώμα σας σε ευθεία γραμμή.

3. Χρησιμοποιήστε μια ισχυρή βάση στήριξης: Θα πρέπει να κρατήσετε τα χέρια σας "ριζωμένα" σταθερά στο πάτωμα σε όλη τη διάρκεια του handstand, διανέμοντας το βάρος σας εξίσου. Για να δημιουργήσετε μια ισχυρή βάση, απλώστε τα δάχτυλά σας ελαφρώς και προσπαθήστε να κρατήσετε όλα τα μέρη του χεριού σε επαφή με το δάπεδο.

4. Εστιάστε το βλέμμα σας σε ένα σημείο: Όταν είστε ανάποδα, δεν θέλετε να ψάχνετε με το βλέμμα σας γύρω-γύρω στο δωμάτιο. Εστιάστε το βλέμμα σας στο πάτωμα, ανάμεσα στα χέρια σας, διατηρώντας παράλληλα ίσια τη σπονδυλική σας στήλη. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατηθείτε σε κατακόρυφη θέση για περισσότερη ώρα.


Tags: fitness, yoga, tips, health, υγεία, γυμναστική, άσκηση

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)