FITNESS

4 τρόποι να ανανεωθείτε μετά από κάθε προπόνηση

Μυρτώ Τριχείλη


  • Μετά από κάθε workout δώστε στον εαυτό σας χρόνο να ξεκουραστεί.

    Μετά από κάθε workout δώστε στον εαυτό σας χρόνο να ξεκουραστεί.

Αν είστε νέος στο γυμναστήριο, ή αν οι προπονήσεις σας φαίνονται λιγάκι πιο δύσκολες από ό,τι συνήθως, τότε ήρθε η στιγμή να λάβετε συγκεκριμένα μέτρα για τη φροντίδα του σώματός σας μετά από κάθε workout. Αυτό θα σας βοηθήσει κυρίως στην πρόληψη των τραυματισμών αλλά και του πόνου, της δυσφορίας και της συχνής αδιαθεσίας μετά την άσκηση. Βεβαιωθείτε ότι πάντα ακολουθείτε τα σωστά βήματα, δίνοντας στο σώμα σας την προσοχή και την ενέργεια που χρειάζεται έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

1. Δώστε στον εαυτό σας χρόνο να ξεκουραστεί. Μετά από ένα session δυναμικών ασκήσεων, μην εγκαταλείπετε το γυμναστήριο χωρίς να δώσετε στο σώμα σας χώρο και χρόνο για να "κρυώσει", να ηρεμήσει και να έρθει στα φυσιολογικά του επίπεδα.

2. Χρησιμοποιείστε μια συσκευή μασάζ για να χαλαρώσουν οι μύες. Αμέσως μετά την προπόνηση σας, αλλά και όταν βρίσκεστε στο σπίτι, μπορείτε να χαρίσετε στο σώμα σας μερικές χαλαρωτικές στιγμές μασάζ με ένα foam roller ή ένα μπαλάκι του τένις.

3. Αφιερώστε ένα δεκάλεπτο για streaching. Μπορεί να ακούγεται προβλέψιμο και προφανές αλλά δεν παύει να αποτελεί κίνηση ζωτικής σημασίας για την ισορροπημένη φυσική σας κατάσταση μετά της προπονήσεις. Δοκιμάστε μια σειρά από βασικές εκτάσεις και στρέψεις μετά το workout plan σας, στηριζόμενοι σε τοίχο ή με ένα στρώμα στο πάτωμα.

4. Ιδρώστε άφοβα! Το ισχυρότερο όπλο για να απαλλαγείτε από τις τοξίνες, τα υπολείμματα του αλκοόλ, της χοληστερόλης και του αλατιού είναι η εφίδρωση, για αυτό προσπαθήστε να βάλετε τα δυνατά σας στις προπονήσεις σας και να ολοκληρώσετε τη μέρα σας με μια σάουνα ή ένα ζεστό μπάνιο.


Tags: γυμναστική, workout, tip, health, fitness

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)