FITNESS

10 πιο επικίνδυνα fitness λάθη και πώς να τα αποφύγετε

Μυρτώ Τριχείλη


Όταν ασκείστε, το σώμα σας χρησιμοποιεί όλη την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέρχεται μυϊκά στις απαιτήσεις σας και αυτός είναι ένας βασικός λόγος για να το φροντίζετε, να το σέβεστε και να αποφεύγετε τα συχνά λάθη της αμέλειας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αναμειγνύετε διαφορετικά είδη άσκησης στην καθημερινή σας προπόνηση, ενώ ταυτόχρονα να δίνετε στον εαυτό σας χώρο να χαλαρώνει και να αναπνέει.

Ένας καλός συνδυασμός για να επενδύσετε είναι η αερόβια άσκηση, που περιλαμβάνει την συνεχή και ρυθμική σωματική κίνηση, όπως το περπάτημα και την ποδηλασία, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η άσκηση με βάρη, που αναπτύσσει τους μύες, τα οστά και τους συνδέσμους σας, αυξάνοντας τη σωματική σας δύναμη. Για ένα εναρμονισμένο σώμα με ισορροπημένη ενέργεια, μυϊκή μάζα και ένα επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα, καλό θα ήταν να αποφεύγετε τα 10 συχνότερα λάθη που προκύπτουν μέσα από τη συστηματική προπόνηση:

1. Να απαιτείτε πάρα πολλά από το σώμα σας σε ελάχιστο χρόνο.

2. Να τρώτε πολύ λίγο, χωρίς να δίνετε στο σώμα τα απολύτως απαραίτητα.

3. Να παραλείπετε το νερό στην καθημερινότητα σας.

4. Να πηγαίνετε στην προπόνηση χωρίς ζέσταμα.

5. Να μην κοιμάστε αρκετές ώρες.

6. Να παρακάμπτετε το stretching μετά την άσκηση.

7. Να αγνοείτε τους ανταγωνιστές μύες όταν αθλείστε.

8. Να μην κατανοείτε τους κανόνες της κάθε άσκησης που κάνετε.

9. Να επενδύετε αυστηρά στη νοοτροπία "όλα ή τίποτα".

10. Να μένετε προσκολλημένοι για πολύ καιρό σε ένα είδος άσκησης.


Tags: άσκηση, λάθη, γυμναστική, fitness, workout, gym, health, diet

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)