ΥΓΕΙΑ

7+1 τρόποι για να απαλλαγείτε από την κακοσμία


Οι υψηλές θερμοκρασίες της εποχής αυξάνουν την εφίδρωση, με αποτέλεσμα η κακοσμία να δημιουργεί δυσάρεστα αποτελέσματα, δυσχεραίνοντας τις κοινωνικές μας συναναστροφές. Πολλές φορές η έντονη εφίδρωση είναι κάτι που απωθεί τους γύρω μας και μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Με απλά και πρακτικά μέσα μπορείτε να περιορίσετε το φαινόμενο αυτό, ώστε εύκολα και... ανενδοίαστα να επιστρέψετε στις κοινωνικές σας υποχρεώσεις.

1. Κάντε ντους δύο φορές τη μέρα
για εσάς που ιδρώνετε εύκολα, καλό θα ήταν να επισκέπτεστε τηΝ ντουσιέρα σας δύο φορές τη μέρα. Αυτό όχι μόνο θα σας απαλλάξει από την κακοσμία, αλλά, επιπλέον, θα σας δροσίσει και θα σας φτιάξει τη διάθεση, που λόγω της υψηλής θερμοκρασίας μπορεί να μην βρίσκεται και στα καλύτερά της.

2. Προτού ντυθείτε αφήστε το σώμα σας να στεγνώσει
είναι καλύτερο να αφήσετε για λίγο την επιδερμίδα σας να αναπνεύσει προτού ντυθείτε. Το ιδανικότερο είναι να στεγνώσετε εξονυχιστικά το σώμα μας αφού βγείτε από
το μπάνιο, καθώς η βρεγμένη επιδερμίδα ενός χλιαρού μπάνιου προσελκύει περισσότερο τον ιδρώτα.

3. Ξεφορτωθείτε την περιττή τριχοφυία
δεν έχει σημασία εάν φοράτε μακριά ή κοντά ρούχα, η περιττή τριχοφυία συγκρατεί και πολλές φορές επιδεινώνει την κακοσμία. Μπορεί οι τρίχες κάτω από τις μασχάλες και στα χέρια να μην είναι από τα σημεία που αγαπάμε να αποτριχώνουμε, ωστόσο η εφίδρωση που προκαλούν ειδικά το καλοκαίρι δεν είναι κάτι που μας κολακεύει.

4. Χρησιμοποιήστε αντιβακτηριδιακό σαπούνι
ένα τέτοιο ειδικό σαπούνι περιορίζει σημαντικά τα βακτήρια στο σώμα μας, γεγονός που βοηθά να περιορίσετε και την κακοσμία. Συμβουλευτείτε, λοιπόν, τον δερματολόγο σας, ενημερώνοντάς τον για τυχόν αλλεργίες, για να επιλέξετε μαζί το καταλληλότερο σαπούνι, ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας σας.

5. Λεμόνι
Κόψτε μια φέτα λεμόνι και περάστε απαλά τις περιοχές που προκαλούν την κακοσμία, για να την περιορίσετε. Επίσης, μπορείτε να σε έναν κουβά με νερό να στείψετε 1-2 λεμόνια και με αυτά να πλύνετε τις ευαίσθητές σας περιοχές. Αυτό το μυστικό λειτουργεί ευεργετικά για την κακοσμία των ποδιών μας.

6. Σωστή διατροφή
τα πολύ λαδερά, πικάντικα και τηγανισμένα φαγητά μπορεί να είναι ο λόγος που ιδρώνετε εύκολα και εκπέμπετε μια ενοχλητική μυρωδιά. Αποφύγετέ τα, λοιπόν, όσο μπορείτε, ιδιαίτερα τα μεσημέρια και τις μέρες που η θερμοκρασία είναι πάρα πολύ ψηλή.

7. Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα
ρούχα από νάιλον ή από συνθετικά υφάσματα συγκρατούν τον ιδρώτα, ο οποίος κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης μέρας μπορεί να μετατραπεί σε ενοχλητική μυρωδιά. Προτιμήστε χαλαρά ενδύματα, άνετα και βαμβακερά που επιτρεπουν στον ιδρώτα να εξατμίζεται. Φορέστε βαμβακερές κάλτσες με τα παπούτσια σας.

8. Ξίδι
το ξίδι είναι ιδανικό
για να σας διατηρήσει σε ισορροπία το pH της επιδερμίδας σας, δημιουργώντας ένα αντιβακτηριδιακό περιβάλλον. Τα βακτήρια πεθαίνουν σε όξινα περιβάλλοντα, οπότε καλό θα ήταν, μεταφέροντας μικρή ποσότητα ξιδιού σε ένα μπουκαλάκι με σπρέι, ψεκάστε τις ευαίσθητες περιοχές.

Tip to keep
Ποτέ μην προσπαθήσετε να «καλύψετε» την κακοσμία με διάφορα αποσμητικά και αρώματα. Η έντονη μυρωδία τους θα δημιουργήσει ένα ανεπιθύμητο κράμα κακοσμίας, πολύ πιο δυσάρεστο από το αρχικό.


Tags: health, woman, tips, mouth, smell, υγεία, μυστικά, γιατροσόφια, φυσικά, συστατικά, body, beauty, ομορφιά, ιδρώτας, καλοκαίρι

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)