NEWS

Η Burberry αλλάζει λογότυπο μετά από 20 χρόνια


Η ανακοίνωση του διορισμού του Ρικάρντο Τίσι (Riccardo Tisci) ως νέου επικεφαλής δημιουργικού του οίκου Burberry αποτέλεσε έκπληξη νωρίτερα φέτος.

Αλλά ο πρώην διευθυντής δημιουργικού του Givenchy εξέφρασε την άποψή του για τη μετακίνηση, λέγοντας: «Τρέφω τεράστιο σεβασμό για τη βρετανική κληρονομιά του Burberry και είμαι ενθουσιασμένος για τις δυνατότητες αυτής της εξαιρετικής μάρκας».

Τώρα, όμως, ο Τίσι πήρε την πολύτιμη κληρονομιά του brand και έκανε μίξη, παρουσιάζοντας σήμερα ένα νέο μονόγραμμα και λογότυπο του βρετανικού οίκου μόδας πολυτελείας.

Εμπνευσμένο από τα αρχεία του οίκου και σχεδιασμένο από τον εξέχοντα Άγγλο καλλιτεχνικό διευθυντή/ γραφίστα Πίτερ Σαβίλ - ο οποίος σχεδίασε εξώφυλλα δίσκων για τους Joy Division και New Order στην Factory Records και πιο πρόσφατα συνεργάστηκε με τον Paco Rabanne - το μονόγραμμα αποτελείται από ένα σύμπλεγμα των γραμμάτων Bs και Ts (από τα αρχικά του Thomas Burberry, ιδρυτή του οίκου) και έχει χρώμα πορτοκαλί, λευκό και χρυσό. Το λογότυπο είναι καθαρό, σε γραμματοσειρά sans-serif και πιο μοντέρνο, με έντονα κεφαλαία γράμματα.

Το προηγούμενο λογότυπο παρουσίαζε έναν ιππότη πάνω σε άλογο που έτρεχε και από κάτω έγραφε "Burberry Established 1856".

Ο 44χρονος σχεδιαστής, το πρώην "αστέρι" του οίκου Givenchy, που σχεδιάζει ρούχα για την Μπιγιονσέ και την Μαντόνα, φέρνει επανάσταση στον βρετανικό οίκο, αρχής γενομένης από την επανεφεύρεση του θρυλικού μονογράμματος της εταιρίας.

Το νέο σήμα θα τυπωθεί σε διάφορα κομμάτια της πρώτης κολεξιόν του Τίσι για τον οίκο, η οποία θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο από τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Tags: Burberry, νέο λογότυπο