ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Start with Breakfast! Να γιατί δεν πρέπει να ''ξεχνάμε'' το πρωινό μας...

Μυρτώ Τριχείλη


H παράλειψη του πρωινού είναι συχνά δείκτης κακής διατροφής και τρόπου ζωής, που όχι μόνο δυσκολεύει την προσπάθεια μας να αδυνατίσουμε, αλλά παράλληλα έχει επιπτώσεις και στην υγεία μας. Είναι σημαντικό να "εκπαιδευτούμε" με απλές αλλαγές στη διατροφή μας, όπως ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό που μας προστατεύει από επικίνδυνες ασθένειες. Γιατί, λοιπόν, να μην "ξεχνάμε" το πρωινό μας;

  • 1. Γιατί γεμίζει το ξεκίνημα της ημέρας μας με ενέργεια
    Πέρα από όσα λέγονται για τη συμβολή του στη διατήρηση της γραμμής μας, το πρωινό γεύμα ευνοεί την ικανότητα σκέψης και συγκέντρωσης. Όσοι τρώνε πρωινό καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες τους σε ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, βιταμίνες B και βιταμίνη C. Επιπλέον, το πρωί το στομάχι μας είναι άδειο και ο οργανισμός μας έχει στερέψει από ενέργεια, την οποία χρειάζεται να λάβει από το πρώτο γεύμα της ημέρας.
  • 2. Γιατί μας εμποδίζει να πάρουμε παραπάνω βάρος
    Η παράλειψη του πρωινού μας γεύματος δεν συνεπάγεται απαραίτητα και μείωση στη συνολική πρόσληψη θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο, αφού όσοι από εμάς δεν τρώμε πρωινό συχνά υπερβάλλουμε στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας, καταλήγοντας να παίρνουμε περισσότερες θερμίδες, άρα και να βλέπουμε τον δείκτη της ζυγαριάς μας να ανεβαίνει πιο εύκολα.
  • 3. Γιατί συμβάλλει στην υγεία του καρδιαγγειακού μας συστήματος
    Έρευνα από ειδικούς του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ που μελέτησαν την πορεία της υγείας χιλιάδων ατόμων, συμπέρανε ότι η κατανάλωση πρωινού γεύματος είναι ιδιαίτερα σημαντική για την καρδιακή υγεία. Συγκεκριμένα, όσοι εθελοντές παρέλειπαν το πρώτο γεύμα της ημέρας είχαν 27% μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν πρωινό. Όπως επισήμανε και η επικεφαλής της έρευνας Λία Κέιχιλ, καλό είναι να τρώμε πρωινό κατά προτίμηση μέσα στην πρώτη ώρα από το ξύπνημα, καθώς έτσι θα προστατεύσουμε τον οργανισμό μας από παρενέργειες που σχετίζονται με την αυξημένη αρτηριακή πίεση, την παχυσαρκία και τον διαβήτη.

- Tip: To πρωινό μας γεύμα είναι καλό να περιλαμβάνει ποικιλία τροφίμων όπως είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα γαλακτοκομικά, τα αυγά, το ψωμί και τα φρούτα.


Tags: διατροφή, πρωινό, υγεία, woman, breakfast, tips, body, health, diet, ομορφιά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)