ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

8 ασυνήθιστα σνακ με λιγότερες από 150 θερμίδες


Σας προτείνουμε 8 σνακ με ελάχιστες θερμίδες για να τα εντάξτε τα στη διατροφή σας!

1. ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΝΑ (Banana Pops)
Μισή παγωμένη μπανάνα βουτηγμένη σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα.

2. ΓΕΜΙΣΤΑ ΣΥΚΑ 
2 μικρά αποξηραμένα σύκα με γέμιση, 1 κουταλιά τυρί με λίγα λιπαρά (ricotta, ανθότυρο ή μυζήθρα) και κανέλα.

3. ΠΟΠ-ΚΟΡΝ ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΤΥΡΟ 
Ετοιμάστε σπιτικό ποπ-κορν με λίγο ελαιόλαδο. Καταναλώστε περίπου 2 φλιτζάνια σπιτικό ποπ-κορν για σνακ.

4. ΜΗΛΟ ΜΕ 1 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΦΙΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ Ή ΤΑΧΙΝΙ
Ένας ιδιαίτερα υγιεινός και δυναμωτικός συνδυασμός. Κόψτε ένα μέτριο μήλο σε λεπτές φέτες και αλείψτε λίγο φιστικοβούτυρο ή ταχίνι σε κάθε φέτα.

5. MINI QUESADILLA
Αν αγαπάτε τη μεξικάνικη κουζίνα, αυτό το σνακ θα σάς φανεί άκρως συμπαθές. Θα χρειαστείτε μόνο μία μίνι τορτίγια, στην οποία θα ρίξετε 30 γραμμάρια τυρί με λίγα λιπαρά, και την οποία θα ζεστάνετε έπειτα για 20 δευτερόλεπτα στον φούρνο μικροκυμάτων!

6. ΤΥΡΙ COTTAGE ΜΕ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΠΕΠΟΝΙ Ή ΜΕ ΕΝΑ ΑΧΛΑΔΙ
Αν δεν σάς αρέσει το πεπόνι, προτιμήστε ένα άλλο φρούτο της αρεσκείας σας και συνδυάστε τα με μισό φλιτζάνι τυρί cottage, το οποίο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και χαμηλό σε λιπαρά.

7. ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΜΗΛΟΥ 
1 μεσαίο μήλο σε ψιλές ροδέλες, ψημένες για περίπου 2 ώρες σε χαμηλή θερμοκρασία ώστε να αφυδατωθούν και να γίνουν τραγανές. Πασπαλίστε με κανέλα για καλύτερη γεύση.

8. KALE CHIPS
Εάν αναζητάτε σνακ χωρίς γλουτένη, εύγευστο, υγιεινό και χωρίς πρόσθετα, τότε προτιμήστε τα τσιπς λαχανίδας! Δύο φλιτζάνια δίνουν περίπου 110 θερμίδες!


Tags: υγεία, γυναίκα, διατροφή, συμβουλές, tips, health, woman, φρούτα, λαχανικά, καλοκαίρι, διατροφολόγος

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)