VIRAL

Είναι οι micro influencers το μέλλον του marketing;

Νάκης Αντωνίου


Τώρα που όλοι δηλώνουν influencers ήρθε κάτι... νέο. 

Το marketing μέσω social media - και κυρίως μέσω του Instagram - συνεχίζει ακάθεκτο και δυναμικά, εταιρείες αφήνουν στην άκρη τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες επιλέγοντας απλά να δώσουν προϊόντα σε συγκεκριμένα πρόσωπα - κλειδια.

Οι διαφημιστές, ωστόσο, έχουν παρατηρήσει πως όταν ένας λογαριασμός ξεπερνά ένα συγκεκριμένο αριθμό ακολούθων (και ταυτόχρονα likes) λιγότεροι είναι αυτοί που θα ασχοληθούν με το προϊόν. Περισσότεροι από 100 χιλιάδες followers σημαίνει πως η διάδραση ξεκινά να πέφτει και οι χρήστες δύσκολα θα επικοινωνήσουν με έναν celebrity. 

Αντιθέτως, όταν γνωρίζουν αυτόν που προωθεί ένα προϊόν, όταν μπορούν να ταυτιστούν με τον άνθρωπο που το διαφημίζει μέσω των posts ή των Insta Stories. 

Αυτοί είναι οι micro influencers, που ξεκινούν να έχουν περισσότερη ''αξία''. Ένας ιδανικός micro influencer θα έχει από 1000 μέχρι 100 χιλιάδες followers, και δεν έχει καμία μα καμία σημασία το επάγγελμα τους. 

Παρότι οι micro influencers έχουν πολύ λιγότερους ακόλουθους, όταν προωθούν ένα προϊόν το κάνουν με περισσότερη επιτυχία φέρνοντας περισσότερα έσοδα για την εταιρεία. Η εμπιστοσύνη και η στενή σχέση του follower με το πρόσωπο είναι βασικό στοιχείο μέχρι να αποφασίσει ο follower να αγοράσει το προϊόν. 

Οι εταιρείες πλέον επιλέγουν micro influencers γιατί, σύμφωνα με τις έρευνες, οι followers τους ασχολούνται κατά 60% περισσότερο, πληρώνονται λιγότερα. Όλο το νόημα δεν είναι να δουν το προϊόν εκατομμύρια άνθρωποι, αλλά άνθρωποι που θα θέλουν να το αγοράσουν. 

Συμπέρασμα:

Τέλος πια οι influencers, ώρα να αναλάβουν οι micro influencers. 

 

Με πληροφορίες από το medium.com


Tags: influencers, micro influencers, marketing, instagram