ΟΜΟΡΦΙΑ

Ο Gucci συνεργάζεται με 15 καλλιτέχνιδες για το νέο του άρωμα

Δέσποινα Ισοπούλου


  • Έργο της Emma Allegretti για την καμπάνια Gucci Bloom Acqua di Fiori στο instagram

    Έργο της Emma Allegretti για την καμπάνια Gucci Bloom Acqua di Fiori στο instagram

Από όλες τις αισθήσεις η όσφρηση είναι εκείνη που έχει συνδεθεί περισσότερο με τη μνήμη και τις αναμνήσεις, γι' αυτό και το άρωμα είναι κάτι πολύ ξεχωριστό, αφού συνδέει ανθρώπους με καταστάσεις, συναισθήματα και αισθήσεις. Πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία έχει βασιστεί το νέο άρωμα του οίκου Gucci, Acqua di Fiori, το οποίο, χάρη στις νότες του από γιασεμί, tuberose και cassis, θέλει να συνδεθεί οσφρητικά και συναισθηματικά με τη νιότη, τη γυναικεία νεανική φιλία και την περίοδο εκείνη της ωρίμανσης που ανακαλύπτεις τον εαυτό σου. 

Πάνω σε αυτή τη σύλληψη ο Gucci προσκάλεσε 15 γυναίκες καλλιτέχνιδες από όλο τον κόσμο να αποτυπώσουν μέσω illustration τις προσωπικές τους μεταφράσεις του Acqua di Fiori, με απόλυτη δημιουργική ελευθερία. Ανάμεσα στα ονόματα που έχουν δημοσιευτεί είναι οι Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Fee Greening και Joana Avillez, των οποίων έργα έχουν ήδη αρχίσει να δημοσιεύονται στον λογαριασμό του ιταλικού οίκου στο instagram, όπου και τρέχει η πρώτη μεγάλη beauty καμπάνια Gucci. 

Gucci Bloom Acqua di Fiori eau de toilette

 

 

Fee Greening

 

 

Joanna Avillez

 

Langley Fox Hemingway

 

 


Tags: Gucci, άρωμα, spring 2018, ομορφιά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)