ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Αυτές οι τροφές θα μας βοηθήσουν να αναπληρώσουμε τους ηλεκτρολύτες


Μπορεί να ακούγεται σαν ένας άγνωστος και δυσνόητος όρος, οι ηλεκτρολύτες δεν είναι παρά πολύτιμες ουσίες που βρίσκονται στο σώµα και σε υγρά του και φέρουν ηλεκτρικό φορτίο και το βοηθούν να κινείται, να λειτουργεί σωστά, ακόμη και να καίει πιο εύκολα θερμίδες. Η διατήρηση της ισορροπίας τους στον οργανισµό μας είναι σηµαντική, καθώς ρυθμίζουν την κατανοµή νερού στο σώµα, επηρεάζουν το pH του αίµατος και συμβάλλουν στη νευροµυϊκή διέγερση.

Όλες αυτές οι πλήρεις τροφές που ακολουθούν είναι πηγές σημαντικών ηλεκτρολυτών (χλωριούχο νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο) που χρειάζεται απαραιτήτως το σώμα μας:

1. Η Μπανάνα. Η μπανάνα φημίζεται για την περιεκτικότητά της σε κάλιο, επομένως είναι το ιδανικό φρούτο μετά τη γυμναστική. Αντίστοιχη ποσότητα δίνουν βέβαια και άλλα φρούτα, όπως το πεπόνι και το καρπούζι.

2. Η Καρύδα. Μπορείτε να προμηθευτείτε φυσικό νερό καρύδας που θα βρείτε στα καταστήματα που πουλάνε βιολογικά προϊόντα ή σε σούπερ μάρκετ. Το νερό καρύδας είναι αναζωογονητικό, ενυδατικό και σας παρέχει μια καλή δόση καλίου.

3. Το Γιαούρτι: Πρόκειται για μια καλή πηγή φωσφόρου. Ο συγκεκριμένος ηλεκτρολύτης βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στις πρωτεϊνούχες τροφές όπως το γιαούρτι, που αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή, καθώς μας παρέχει επίσης ασβέστιο.

4. Το Αλάτι. Είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αναπληρώσετε τα επίπεδα νατρίου στον οργανισμό σας. Προσθέστε μια πρέζα αλάτι σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το αργά. Διαφορετικά μπορείτε να το εντάξετε με μέτρο στη διατροφή σας και στο καθημερινό σας μαγείρεμα.


Tags: υγεία, γυναίκα, ηλεκτρολύτες, διατροφή, συμβουλές, tips, health, woman, food

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)