ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

5 διαφορετικές τροφές που είναι ιδανικές για το βραδινό μας γεύμα!

Μυρτώ Τριχείλη


Δυστυχώς, ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας αναγκάζει να μην προσέχουμε πολύ τη διατροφή μας και ειδικά το βραδινό μας γεύμα. Όσοι από εμάς καταναλώνουν μεγάλα και βαριά γεύματα πριν τον ύπνο αντιμετωπίζουμε πρόβλημα αϋπνίας, αφού ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να πραγματοποιήσει την πέψη των τροφών σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Η λύση; Δοκιμάστε να εντάξετε στο βραδινό σας κάποιες από τις παρακάτω επιλογές και το αποτέλεσμα θα σας επιβραβεύσει:

1. Ξηροί καρποί. Περιέχουν βιταμίνη Β6, που συνεργάζεται με τη μελατονίνη, αλλά και τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, που με τη σειρά της σας κάνει να νιώθετε ένα αίσθημα ικανοποίησης και βοηθά στον καλύτερο ύπνο.

2. Μπανάνες. Περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο, τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά τόσο για τους μυς όσο και για το μυαλό.

3. Νιφάδες βρώμης. Λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε ίνες αυξάνουν τον κορεσμό και διατηρούν τη γλυκόζη στο αίμα σταθερή, αποτρέποντάς σας από έξτρα τσιμπολογήματα.

4. Πράσινο τσάι. Καταναλώστε ένα αφέψημα από πράσινο τσάι μετά το βραδινό σας. Το τσάι διεγείρει την παραγωγή ορμονών που ελέγχουν την όρεξη, ενώ ταυτόχρονα πιστεύεται ότι προωθεί τη θερμογένεση και συνεπώς την αύξηση του μεταβολικού σας ρυθμού.

5. Μέλι. Πολύ καλύτερη επιλογή από τη ζάχαρη αν θέλετε να φάτε κάτι γλυκό, περιέχει κι αυτό τρυπτοφάνη και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.


Tags: τροφές, δίαιτα, ύπνος, οργανισμός, διατροφή, γυναίκα, συμβουλές, ισορροπία, tips

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)