ΥΓΕΙΑ

Οχυρώστε τον οργανισμό σας με 5 τροφές πλούσιες σε Βιταμίνη Ε

Μυρτώ Τριχείλη


Η αξία της βιταμίνης Ε για τον οργανισμό μας είναι μεγάλη, καθώς αποτελεί μία λιποδιαλυτή βιταμίνη. Βασική της λειτουργία ως ισχυρό αντιοξειδωτικό είναι να προστατεύει τους ιστούς του σώματος μας από τις βλάβες, που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, όπως τις ρυτίδες, την ξηρότητα του δέρματος και την UV ακτινοβολία. Επιπλέον, η βιταμίνη Ε χάρη στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στον εγκέφαλο, συμβάλλει στην επιβράδυνση και παρεμπόδιση της απώλειας των πνευματικών και εγκεφαλικών λειτουργιών μας. Βέβαια όταν μιλάμε για βιταμίνη Ε αναφερόμαστε πάντα στην βιταμίνη που υπάρχει στα τρόφιμα που τρώμε. Ποια είναι αυτά;

1. Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα είναι μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Ε. Αν δεν σας αρέσουν στη γεύση, μπορείτε εναλλακτικά να τα αντικαταστήσετε με γάλα αμυγδάλου. Σίγουρα το καλύτερο για εσάς είναι να τα καταναλώνετε ωμά.

2. Σπανάκι
Το σπανάκι μπορεί να μην είναι μια από τις καλύτερες πηγές ασβεστίου αλλά και βιταμίνης Ε. Μόλις ένα φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι σας παρέχουν περίπου το 20% των ημερήσιων αναγκών σας στη συγκεκριμένη βιταμίνη.

3. Ελαιόλαδο
Είτε το απλό ελαιόλαδο, είτε ο καρπός της ελιάς σας βοηθούν να καλύψετε ένα μεγάλο ποσοστό της καθημερινής σας ανάγκης για βιταμίνη Ε. Ένα φλιτζάνι ελιές μπορεί να σας δώσει περίπου το 20% της ημερήσιας ποσότητας που χρειάζεστε.

4. Αβοκάντο
Μέσα σε ένα μισό -όχι τόσο μεσογειακό- αβοκάντο περιέχεται 2,1 mg βιταμίνη Ε, δηλαδή περίπου το 14% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Είναι ένα εύγευστο φρούτο που μπορείτε εύκολο να το ενσωματώσετε στις σαλάτες και στα μικρά σας γεύματα.

5. Ψάρι
Τα ψάρια είναι από τις λίγες τροφές που περιέχουν τόσα πολλά θρεπτικά συστατικά, ανάμεσα στα οποία είναι φυσικά και η βιταμίνη Ε. Για να εμπλουτίσετε τον οργανισμό σας με αυτή τη βιταμίνη, προτίμησε κυρίως ψάρια όπως η πέστροφα, ο σολομός και η ρέγκα


Tags: health, diet, food, vitamins, woman, γυναίκα, διατροφή, γεύση, στοιχεία, βιταμίνες, tips, ομορφιά, beauty

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)