FITNESS

Αυτές οι πλειομετρικές ασκήσεις θα αλλάξουν επίπεδο στη γυμναστική σας...

Μυρτώ Τριχείλη


Για να καίτε πολλές θερμίδες, να γίνετε πιο γρήγοροι και δυνατοί οι πλειομετρικές ασκήσεις είναι αυτό που χρειάζεστε. Οι παρακάτω ασκήσεις συνδυάζουν τη δύναμη με την ταχύτητα της κίνησης και σας χαρίζουν τόνωση και ευεξία:

  1. Επί τόπου άλματα: Είναι από τις ασκήσεις που σε εξαντλούν αμέσως, αλλά παράλληλα συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς, ενισχύουν την αντοχή του οργανισμού και γυμνάζουν έντονα τα πόδια. Μπορείτε να κάνετε πηδήματα με τα δύο πόδια μαζί, εναλλάξ, ακόμα και να επιλέξετε να γίνουν πάνω σε μια ψηλή επιφάνεια, αρκεί να είναι σταθερή.
  2. Squats με άλμα: Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά, τα χέ­ρια στη μέση σας και χαμηλώστε για να βρεθείτε σε θέση squat (βαθύ κάθισμα). Πηδήξτε και με τα δύο πόδια μπροστά όσο μπορείτε, με ασφάλεια. Ελάτε πάλι σε θέση squat και επαναλάβετε για 30 περίπου δευτερόλεπτα.
  3. Άλματα με step: Α) To πρώτο στάδιο είναι το πήδημα στο step ή αλλιώς σκαλοπάτι για αυτό τοποθετήστε το μπροστά σας. Πηδήξτε και με τα δύο πόδια πάνω στο σκαλοπάτι και αμέσως ξαναπηδήξτε πίσω στο δάπεδο. Συνεχίστε για 30 δευτερόλεπτα και καθώς δυναμώνουν τα πόδια σας, δοκιμάστε να κάνετε την άσκηση αυτή με το ένα πόδι. Β) Για το δεύτερο μέρος της άσκησης σταθείτε πάνω στο step, στη συνέχεια πηδήξτε στο δάπεδο και με τα δύο πόδια, καταλήγοντας σε θέση squat. Από αυτή τη θέση, πηδήξτε όσο πιο ψηλά μπορείτε. Μετά ανεβείτε πάλι στο σκαλοπάτι και επαναλάβετε την άσκηση για 30-40 δευτερόλεπτα.

Σημ: Η πλειομετρική προπό­­νηση είναι πολύ αποτε­λεσματική και ως πρό­λη­ψη ενάντια στους τραυ­ματισμούς όσων κάνουν διάφορα σπορ.


Tags: gym, class, studio, workout, woman, body, γυμναστική, γυναίκα, σώμα, προπόνηση

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)