ΥΓΕΙΑ

Έφτασε ο μήνας του γκρέιπφρουτ! Mάθετε τι προσφέρει το φυσικό ''αδυνατιστικό''


  • Το γκρέιπφρουτ είναι ένα πλούσιο και υγιεινό εσπεριδοειδές, που συναντάμε στα δέντρα από τον Φεβρουάριο και για δύο μήνες ακόμα...

    Το γκρέιπφρουτ είναι ένα πλούσιο και υγιεινό εσπεριδοειδές, που συναντάμε στα δέντρα από τον Φεβρουάριο και για δύο μήνες ακόμα...

Το γκρέιπφρουτ είναι ένα πλούσιο και υγιεινό εσπεριδοειδές, που συναντάμε στα δέντρα από τον Φεβρουάριο και για δύο μήνες ακόμα. Μπορεί η γεύση του να είναι "πικρούτσικη" και όχι για όλα τα γούστα, τα τελευταία χρόνια όμως το γκρέιπφρουτ έχει γίνει δημοφιλές χάρη στις φυσικές αδυνατιστικές του ιδιότητες και τα ωφέλη του για την υγεία. Το συγκεκριμένο εσπεριδοειδές εμπεριέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες, ενώ αποτελεί σημαντική πηγή βιταμινών Α, Β, C, D, E και μετάλλων όπως το ασβέστιο, ο φώσφορος, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και ο σίδηρος.

  • Με ποιούς τρόπους μπορεί να βοηθήσει το γκρέιπφρουτ στην απώλεια βάρους;

1. Φτιάξτε ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό γκρέιπφρουτ, που θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε εύκολα χωρίς να κάνετε θυσίες! Μπορείτε να τον φτιάξετε παίρνοντας τον πολτό του χρησιμοποιώντας ένα κουτάλι και έπειτα να τον αναμείξετε στο μπλέντερ με ένα κουταλάκι του τσαγιού μέλι. Πίνετε αυτό το χυμό περίπου είκοσι λεπτά πριν φάτε τα κύρια γεύματά σας και αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε τις θερμίδες που καταναλώνετε με την τροφή σας.

2. Μια δοκιμασμένη δίαιτα με γκρέιπφρουτ: καταναλώνετε μισό γκρέιπφρουτ τρεις φορές την ημέρα, πριν από κάθε κύριο γεύμα. Η μέθοδος αυτή είναι ιδανική για την καύση λίπους και την απώλεια βάρους αφού, πέρα από το ότι ενεργοποιεί το μεταβολισμό, σας χορταίνει.

  • Μάθετε να επιλέξετε ώριμα γκρέιπφρουτ στην αγορά:

Τα ώριμα γκρέιπφρουτ έχουν σκληρή σάρκα, είναι βαριά στο χέρι, είναι γεμάτα από ζουμί και, κυρίως, μυρίζουν πολύ έντονα. Το βασικότερο κριτήριο επιλογής, όμως, είναι το χρώμα τους. Γκρέιπφρουτ κίτρινα σαν το λεμόνι ή γκρέιπφρουτ με αποχρώσεις του πράσινου είναι πάντα άγουρα και ακατάλληλα για κατανάλωση. Να επιλέγετε αυτά που έχουν σκούρο κίτρινο, πορτοκαλί ή κόκκινο χρώμα και, κυρίως, αυτά που έχουν "ψηθεί" από τον ήλιο.


Tags: υγεία, γυναίκα, γκρέιπφρουτ, διατροφή, αδυνάτισμα, βάρος, health, woman, tips, food

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)