ΟΜΟΡΦΙΑ

Στη νέα καμπάνια της L'Oreal o David Beckham είναι ο πιο σέξι άνδρας του πλανήτη...

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Η παγκόσμια κυκλοφορία των προϊόντων αναμένεται να γίνει τον Φεβρουάριο.

    Η παγκόσμια κυκλοφορία των προϊόντων αναμένεται να γίνει τον Φεβρουάριο.

O David Beckham εξερευνά μια διαφορετική πλευρά της ομορφιάς των ανδρών, το grooming. Η συνεργασία της L’Oréal με το 42χρονο αστέρι του ποδοσφαίρου ανακοινώθηκε με τη νέα σειρά προϊόντων που φέρει το όνομα House 99Η σειρά παίρνει το όνομά της από το 1999, το έτος που ο Beckham παντρεύτηκε τη σύζυγό του, που γεννήθηκε ο γιος του και σημείωσε μεγάλες νίκες με την τότε ομάδα του Manchester United.

Η σειρά αποτελείται από balm για τατουαζ έως scrab για τα γένια και τα μαλλιά. Το branding έχει μινιμαλ αισθητική σε χρωματισμούς του λευκού και του μαύρου και τα ονόματα των προϊόντων ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία με απλά ονόματα όπως «Get Groomed» ή «Bold Statement».

Ο Beckham δεν δημιούργησε τη σειρά μόνο για να εξυπηρετήσει τις δικές του ανάγκες, αλλά και για να καλύψει τους άντρες που επιδιώκουν να μιμηθούν το ατημέλητο στυλ του. Ο ίδιος αναφέρει ότι εμφανίζεται σε πολλές online αναζητήσεις των ανδρών και πάνω από το μισό των αναζητήσεων αναφέρουν τα μαλλιά του.

Η παγκόσμια κυκλοφορία των προϊόντων αναμένεται να γίνει τον Φεβρουάριο.


Tags: L' Oreal, καμπάνια, David Beckham

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)