ΥΓΕΙΑ

Μια χούφτα αμύγδαλα την ημέρα θα απογειώσουν τον οργανισμό σας!

Μυρτώ Τριχείλη


  • Γιατί τα αμύγδαλα είναι τόσο σημαντικά για την υγεία και τη διατροφή μας;

    Γιατί τα αμύγδαλα είναι τόσο σημαντικά για την υγεία και τη διατροφή μας;

Το αμύγδαλο δεν είναι ένας απλός ξηρός καρπός, είναι ένα superfood! Για να είμαστε ακριβείς, δεν είναι ανήκει καν στην οικογένεια των ξηρών καρπών, καθώς ουσιαστικά είναι ο σπόρος της αμυγδαλιάς, που κρύβεται μέσα στον καρπό της.

Γιατί τα αμύγδαλα είναι τόσο σημαντικά για τον οργανισμό;

  • Το αμύγδαλο έχει σημαντικές αντιοξειδωτικέςαντικαρκινικές και προστατευτικές ιδιότητες, κυρίως λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε βιταμίνη Ε. Προστατεύει από εκφυλιστικές ασθένειες τον οργανισμό και προλαμβάνει την γήρανση των ιστών και των κυττάρων.
  • Περιέχουν επίσης πολλές σημαντικές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως ριβοφλαβίνη, νιασίνη, θειαμίνη, παντοθενικό οξύ, βιταμίνη Β-6, και φυλλικό οξύ. Αυτές οι βιταμίνες λειτουργούν ως συν-παράγοντες ενζύμων, που εμπλέκονται στον κυτταρικό μεταβολισμό.
  • Τα αμύγδαλα, δεν περιέχουν γλουτένη και χρησιμοποιούνται πολύ για την παραγωγή τροφίμων «χωρίς γλουτένη». Όπως είναι ευνόητο, είναι μια εξαιρετική επιλογή για τα άτομα με αλλεργία ή δυσανεξία στη γλουτένη, άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη. Περιέχουν αρκετά μέταλλα, όπως μαγγάνιο, κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και σελήνιο
  • Περιέχουν επίσης ασβέστιο, πρωτεΐνες, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο και μαγνήσιο. Στοιχεία τα οποία συντελούν στη διατήρηση της καλής υγείας.
  • Σημαντική ιδιότητα των αμυγδάλων, είναι η μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερίνης, της λεγόμενης LDL, ενώ παράλληλα ρυθμίζει τη συνολική χοληστερίνη. Αποτέλεσμα είναι η προστασία της καρδιάς από καρδιαγγειακά νοσήματα.
  • Παράλληλα, οι φυτικές ίνες που περιέχονται, συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.
  • Η συστηματική βρώση αμυγδαλών, προστατεύει τον οργανισμό από ιώσεις και κρυολογήματα, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. Την ίδια στιγμή, καταπολεμά τα συμπτώματα κρυολογήματος και συμβάλλει στη γρήγορη ανάρρωση κατά τη διάρκεια κρυολογήματος.
  • Τα μονοακόρεστα λίπη που περιέχει το αμύγδαλο, συμβάλλουν στη ρύθμιση και σταθεροποίηση του βάρους, ενώ παράλληλα η περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη, προστατεύει και ενισχύει τη δομή των μυών όπως επίσης το ασβέστιο που περιέχει συμβάλλει σημαντικά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Τι άλλο περιμένετε για να πειστείτε; Η κατανάλωση 10-12 αμυγδάλων την ημέρα θα απογειώσει την ποιότητα της διατροφής σας!


Tags: υγεία, οργανισμός, διατροφή, άμυνα, τρώμε, αμύγδαλα, καθημερινότητα, γυναίκα, tips

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)