ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

3 νέα γύρω από τη διατροφή που θα αλλάξουν την καθημερινότητά μας


  • Γνωρίζετε ποια είναι τα νέα γύρω από το nutrition;

    Γνωρίζετε ποια είναι τα νέα γύρω από το nutrition;

Διαβάστε τα πιο κάτω νέα που αφορούν στη διατροφή, ακολουθήστε τα και θα δείτε την καθημερινότητά σας να αλλάζει.

1.MIND diet…νέα υποσχόμενη δίαιτα
Η δίαιτα MIND (Mediterranean-DASH Intervention for Neurodegenerative Delay) αποτελεί κράμα της Μεσογειακής Διατροφής και της δίαιτας DASH και, σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει, φαίνεται να μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης Alzheimer έως και 35%. Η συγκεκριμένη δίαιτα δίνει έμφαση στην αυξημένη κατανάλωση πράσινων φυλλωδών λαχανικών (6 ή παραπάνω μερίδες την εβδομάδα), μούρων (όπως μυρτίλο, βατόμουρο, φράουλες) έναντι άλλων φρούτων, στον περιορισμό των κορεσμένων λιπαρών (π.χ. βούτυρο, τηγανητά, αρτοποιήματα, έτοιμα φαγητά) και προτείνει 1 φορά την εβδομάδα ψάρι.

2.Παρουσία γεύματος και κορεσμός
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η παρουσίαση της ίδιας ποσότητας φαγητού σε πολλά μικρότερα κομμάτια αυξάνει τον αναμενόμενο κορεσμό, πιθανώς μέσω επίδρασης στον αντιλαμβανόμενο όγκο.

3.Πατατάκια: Γιατί δεν μπορούμε να φάμε μόνο ένα;
Αποτελέσματα από πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι, εκτός από το λίπος που εξακολουθεί να αποτελεί βασική αιτία υπερφαγίας, το αλάτι παίζει έναν ακόμα ισχυρότερο ρόλο από ό,τι νομίζαμε στο να μας κάνει να τρώμε περισσότερο. Το αλάτι, φαίνεται να οδηγεί άμεσα στην υπερβολική κατανάλωση λίπους, θερμίδων και φαγητού γενικότερα, κάτι που πρέπει να θυμάστε την επόμενη φορά που θα ανοίξετε μια σακούλα με πατατάκια!


Tags: διατροφή, υγεία, πατατάκια, δίαιτα, ομορφιά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)