ΥΓΕΙΑ

Νιώθεις κουρασμένη χωρίς να ξέρεις τι φταίει; Ιδού μερικοί από τους λόγους


  • Ξέρουμε πως έχετε χιλιάδες πράγματα να κάνετε καθημερινά αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία στη ζωή σας ώστε να φτάσετε στην εξάντληση.

    Ξέρουμε πως έχετε χιλιάδες πράγματα να κάνετε καθημερινά αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία στη ζωή σας ώστε να φτάσετε στην εξάντληση.

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Ξέρουμε ότι δεν είστε οι μόνοι που νιώθετε εξάντληση. Στις μέρες μες έχει γίνει σχεδόν επιδημία. Οι γυναίκες έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε περισσότερο πράγματα ταυτόχρονα από τους άνδρες αλλά μας κάνει επίσης να νιώθουμε και μεγαλύτερη κούραση.

Ξέρουμε πως έχετε χιλιάδες πράγματα να κάνετε καθημερινά αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία στη ζωή σας ώστε να φτάσετε στην εξάντληση.

Σίγουρα είναι εύκολο να το λέμε παρά να το κάνουμε. Διαβάστε πιο κάτω μερικούς τρόπους για να "βγάζετε την μέρα σας" χωρίς να παραδίδετε σώμα και πνεύμα.

Αναρωτηθείτε πώς νιώθετε

Μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπίσουμε την εξάντληση γιατί αισθανόμαστε ότι εάν δεν είμαστε διαρκώς εν κινήσει δεν είμαστε παραγωγικοί. Αυτό το αίσθημα είναι σίγουρα λανθασμένο. Πώς μπορείτε να το καταλάβετε:

• Αίσθημα εξάντλησης, ψυχικά και σωματικά 
• Έλλειψη ύπνου, συγκέντρωση και όρεξη 
• Αρρωσταίνετε συχνά 
• Αίσθημα μοναξιάς ή αποξένωσης. Στη δουλειά, με φίλους ή με την οικογένεια 
• Δεν αισθάνεστε σαν να έχετε επιτύχει το καλύτερο δυνατό 
• Παραιτείσθε από καθημερινές δραστηριότητες επειδή απλά δεν έχετε την ενέργεια 
• Άγχος ή κατάθλιψη ή και τα δύο!

Κάτι από τα παραπάνω σας ακούγονται γνωστά; Είναι σίγουρα ώρα να κάνετε κάτι γι 'αυτό. Ένα βήμα κάθε φορά.

Φροντίστε το σώμα σας

Δώστε προτεραιότητα στην υγεία σας. Αλλάξτε τη ρουτίνα σας. Δοκιμάστε να περπατήσετε το πρωί πριν το γραφείο, όταν φτάσετε μην πάρετε το ασανσέρ, χρησιμοποιήστε τις σκάλες. Και φυσικά ακόμη καλύτερα λίγη άσκηση στο γυμναστήριο δεν βλάπτει, κάθε άλλο. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι που βαριέστε. Υπάρχουν πολλοί νέοι τρόποι άσκησης που θα σας ενθουσιάσουν, αρκεί να βρείτε αυτόν που σας ταιριάζει.

Παίρνετε τις βιταμίνες σας;

Η λήψη βιταμινών B12, C και σιδήρου μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας του σώματός σας. Δοκιμάστε βιταμίνες ή αυξήστε το σπανάκι σας, τη γλυκιά πατάτα, τα λάχανα, τις μπανάνες και τα εσπεριδοειδή. Εάν τα παραπάνω σας φαίνονται βουνό, σας έχουμε την τέλεια λύση, το καταλληλότερο συμπλήρωμα διατροφής για να έχετε την μέγιστη ενέργεια και να αποβάλετε το στρες.

Πώς είναι η διατροφή σας αυτήν την περίοδο;

Μερικές φορές δίνοντας στο σώμα σας αυτό που θέλει είναι σημαντικό (δηλαδή αλλαντικά, τυριά, junk food και γλυκά) αλλά μερικές φορές το να του δίνετε αυτό που πρέπει είναι ακόμη σημαντικότερο (λαχανικά, ψάρι, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς κτλ)

Περιορίστε μερικά πράγματα.

Πείτε όχι στο να πιείτε για τρίτη συνεχόμενη βραδιά. Πετάξτε τα ρούχα που έχετε χρόνια να φορέσετε. Σβήστε από τα social media τους "τοξικούς" ανθρώπους. Εάν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά, πηγαίνετε διακοπές και όχι μόνο για ένα Σαββατοκύριακο.

Η τελευταία συμβουλή μας: Το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο. Βγείτε έξω για μια νύχτα με τους φίλους σας, περάστε λίγο χρόνο με τους συγγενείς σας. Δείτε την ουσία και την χαρά στα μικρά πράγματα. Μερικές φορές το να αλλάξετε στάση ζωής είναι το μόνο που χρειάζεστε.

 

ΠΗΓΗ: papelle.gr


Tags: υγεία, εξάντληση, τρόπος ζωής, κούραση

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)