CELEBS

Νέο deal με πολλά μηδενικά για τη Selena Gomez

Νάκης Αντωνίου


Είναι τραγουδίστρια, ηθοποιός, παραγωγός και βασίλισσα των social media. H Selena Gomez πλέον είναι και το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Puma. 

Την είδηση ανακοίνωσε η ίδια μέσω μιας φωτογραφίας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram γράφοντας ''Και επίσημα μέλος της οικογένειας της Puma'' ενώ κάτι ανάλογο ανέβασε και η Puma στο Instagram. Μάλιστα, σύμφωνα με το συμβόλαιο της, μέσα απ' αυτή τη συνεργασία θα λάβει $30 εκατομμύρια, και θα διαρκέσει για περίπου δύο χρόνια. 

Η συνεργασία της έρχεται ένα χρόνο μετά τη συνεργασία του συντρόφου της, The Weeknd, με την ίδια εταιρεία. Μέσα απ' αυτό το team είδαμε νέα design σε παπούτσια και, παρόλο που δεν υπάρχουν στοιχεία πως αυτό θα επαναληφθεί με την Gomez, μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι νέο και διαφορετικό.