FITNESS

3 χρυσοί κανόνες για να χάσετε βάρος που ξεκινούν από το πρωινό σας!

Μυρτώ Τριχείλη


Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας για πάρα πολλούς λόγους, αλλά πρέπει να σιγουρευτείτε ότι το κάνετε σωστά! Αν προσπαθείτε να διατηρήσετε το βάρος σας σε χαμηλά επίπεδα ή να χάσετε κιλά, τότε πρέπει να λάβετε υπόψη σας ορισμένα πράγματα όταν απολαμβάνετε το πρωινό σας:

> Ξεκινήστε νωρίς.
Επιστημονικές μελέτες έχουν συμπεράνει ότι η κατανάλωση του πρωινού δίνει την πρώτη ώθηση στο μεταβολισμό σας -και όχι μόνο αυτό- αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να μην αισθάνεστε τόσο πεινασμένοι αργότερα μέσα στη μέρα. Για να επωφεληθείτε από τη δυναμική καύση λίπους του σώματός σας, προσπαθήστε να φάτε το πρωινό σας αμέσως μετά το ξύπνημα.

> Επιλέξτε σωστά τις τροφές σας.
Μείνετε μακριά από τα τρόφιμα που μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ γρήγορες καύσεις. Αντ 'αυτού, επιλέξτε τροφές που είναι επιβραδυντικές για την πέψη και θα σας κρατήσουν "χορτασμένους" μέχρι το επόμενο γεύμα σας. Οι υψηλής ποιότητας φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες στο πρωινό είναι πολύ καλές επιλογές για να αισθάνεστε πλήρεις και ικανοποιημένοι.

> Προσέξτε τις μερίδες.
Ένα μεγάλο πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να "γεμίσετε" το στομάχι σας, αλλά δεν θέλετε να το παρακάνετε. Ελέγξτε τις θερμίδες που καταναλώνετε αλλά και τις ποσότητες των τροφών που συμπεριλαμβάνετε στο πρωινό σας (όσο θρεπτικές και αν είναι αυτές), έτσι ώστε να κρατήσετε υπό έλεγχο το βάρος σας.


Tags: υγεία, διατροφή, fitness, health, tips, eat, right, control, breakfast, πρωινό, γεύμα, must

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)