CULTURE

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci ξεσηκώνει τις αντιδράσεις των φιλοζωϊκών

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Ακόμα μια προκλητική καμπάνια από τον ιταλικό οίκο μετά από τον σάλο που προκάλεσε με τα γλυπτά του Παρθενώνα.

    Ακόμα μια προκλητική καμπάνια από τον ιταλικό οίκο μετά από τον σάλο που προκάλεσε με τα γλυπτά του Παρθενώνα.

Βόλτες με άγρια ζώα στη  Fontana di Trevi και μοντέλα που τρώνε burgers σε φαστφουντάδικα και έχουν για κατοικίδια λιοντάρια και τίγρεις. Ο Alessandro Michele αφού έντυσε τα γλυπτά του Παρθενώνα προκαλώντας αντιδράσεις τώρα ξεσηκώνει τις φιλοζωϊκές με ακόμα μια καμπάνια του οίκου Gucci.

«Τα αιλουροειδή νωχελικά περιφέρονται μέσα στην αιώνια πόλη μαζί με τα μοντέλα μας· μια καμηλοπάρδαλη τρώει σταφύλια καθώς γευματίζουν όλοι στο ύπαιθρο, ενώ λιοντάρια και τίγρης καλωσορίζονται στο σπίτι τους», σημειώνει ο οικος καθώς παρουσιάζει τη νέα σειρά του Alessandro Michele για το σπίτι, που είναι εμπνευσμένη από τα nightclub της δεκαετίας του ’70.

Ως συνήθως, ο Michele χρησιμοποιεί πολύ εγκεφαλικές εμπνεύσεις για την καμπάνια του – το σπίτι και το studio του αφηρημένου εξπρεσιονιστή Cy Twombly, τη δουλειά του μεταμοντερνιστή ζωγράφου Mario Schifano, μαζί με την ηθοποιό Laura Betti που υπήρξε για χρόνια η μούσα της σκηνοθετικής ειρωνείας του Pier Paolo Pasolini.

Δείτε εδώ το video της καμπάνιας.


Tags: Gucci, καμπάνια