ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ

H Selena Gomez είναι η νέα σταρ του οίκου Louis Vuitton

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Μετά την κοινή τους φωτογράφιση στην βραζιλιάνικη Vogue, o Nicolas Ghesquiere και η Selena Gomez μπήκαν ξανά στο στούντιο για τη νέα καμπάνια του οίκου.

    Μετά την κοινή τους φωτογράφιση στην βραζιλιάνικη Vogue, o Nicolas Ghesquiere και η Selena Gomez μπήκαν ξανά στο στούντιο για τη νέα καμπάνια του οίκου.

To κοινό τους εξώφυλλο για την βραζιλιάνικη Vogue μας είχε προετοιμάσει για αυτό που θα ακολουθούσε και το ποστ του Nicolas Ghesquiere στο Instagram, με την Selena Gomez να ποζάρει με ένα τεράστιο γούνινο καπέλο και κρατώντας στα χέρια της το Petit Malle μπαουλάκι με το μονόγραμμα του οίκου ήρθε να το επιβεβαιώσει. Το πρώην κορίτσι του Justin Bieber είναι η νέα σταρ του οίκου Louis Vuitton για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016-17.

Η εμφάνισή της στο Met Gala, τον περασμένο Μάϊο με σύνολο που έφερε την υπογραφή του οίκου αποτέλεσε σίγουρα έκπληξη για πολλούς που είδαν το πρώην κορίτσι της Disney να συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στα ''it'' girls που φόρεσαν δημιουργίες του Ghesquiere -Alicia Vikander, Taylor Swift, Lea Seydoux, Michelle Williams. Από την άλλη βέβαια αυτό μπορεί να εκληφθεί και ως μια έξυπνη κίνηση από τον οίκο, αν λάβει κανείς υπόψη ότι η Gomez είναι το πρόσωπο με τους περισσότερους followers στο Instagram -85,2 εκατομμύρια. 

Αυτή είναι και η πρώτη καμπάνια της Selena Gomez για ένα μεγάλο οίκο μόδας, με το ''it'' girl να αναβαθμίζεται πλέον σε κορίτσι της μόδας ξεφεύγοντας από το προφίλ μιας έφηβης ποπ σταρ. Και φυσικά άλλη μια τακτική marketing από τον οίκο που απέδειξε ότι ξέρει να ''εκμεταλλεύεται'' τους νέους διαφημιστικούς ''κανόνες'' και να συντονίζεται με την σύγχρονη εποχή.

Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από τον Bruce Weber και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στα social media.


Tags: καμπάνια, Louis Vuitton, Selena Gomez, Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016-17, Nicolas Ghesquiere

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)