MUST ΕΠΟΨΗ

Φόβος ή έρωτας;


Φόβος ή έρωτας;

Όταν μεγάλωνα, ως αρσενικό, τη δεκαετία του ’90, μου έκανε πάντα εντύπωση το «τράβα με κι ας κλαίω» των γυναικών που γνώριζα ή ήθελα να γνωρίσω. Ήθελαν κυνήγι, να τις κάνεις να γελούν και να τους δείχνεις πως η σχέση μαζί σου «έχει μέλλον», τουτέστιν, μονιμότητα, σταθερότητα και προοπτική. Κάτι από προεκλογικό πρόγραμμα, ένα πράγμα. Στην πορεία βέβαια όλα κατέληγαν αλλού, αλλά όπως και στις προεκλογικές υποσχέσεις, ήθελαν να τις παραμυθιάζεις με αρλούμπες και δεν τις πολυενδιέφερε πως λίγες πιθανότητες είχες να καλύψεις το «προεκλογικό πρόγραμμά» σου, αυτές ήθελαν απλώς να το ακούν. Σήμερα, βλέπω τις γυναίκες σαράντα κάτι, που τότε ήθελαν μπουρ μπουρ, αφενός να είναι άλλοι άνθρωποι με άλλες προτεραιότητες ή, τις τότε hot γυναίκες της πιάτσας, να είναι σήμερα ένα κακέκτυπο αυτού που ήταν τότε, με κώλο δυο φορές της Kim Kardashian και προσωπικότητα μαραμένου μαρουλιού.

Σε αντίθεση με τις σαραντάρες ή, για να είμαι πιο δίκαιος, με αρκετές σαραντάρες, οι τριαντάρες παγκοσμίως, αλλά και στην Κύπρο, είναι άλλο φρούτο. Δυναμικές, multitasking, πιο όμορφες γονιδιακά, πιο χαλαρές, πιο natural με τη μόδα, αλλά και πιο σκληρές, απαιτητικές και bitchy, αν τις πειράξεις. Το πρότυπο της γυναίκας έχει οριστικά αλλάξει τα τελευταία πέντε χρόνια στα ’00s. Όλες δουλεύουν, ντύνονται δυναμικά και σέξι την ημέρα, ξέρουν τι θέλουν, είναι κυνηγοί σε όλα και τους λες μια κουβέντα και σου απαντούν με τρεις. Γεννούν στα τριανταπέντε και στα τριάντα οχτώ αρχίζουν να ρουφούν τη ζωή. Αμείβονται καλά, ζητούν ευθύνες και δεν τις πολυνοιάζει αν είναι μάνες εντός ή εκτός γάμου. Θα τις δεις το ίδιο σέξι, είτε με Adidas, είτε με Zara, είτε με Oscar de la Renta. Έχω την αίσθηση πως σε ένα μεγάλο ποσοστό για αυτή τη δραματική αλλαγή φταίει και η τεχνολογία, η χρήση της οποίας έχει αυξηθεί από το όμορφο φύλο δραματικά. Το iPhone 6 έχει γίνει ο νέος γυναικείος καθρέφτης που δίνει αυτοπεποίθηση και προσωπικότητα. Εκεί θα ελέγξουν το Facebook τους, με αυτό θα βγάλουν φωτογραφίες, με αυτό θα κάνουν group chatting στο WhatsApp, από εκεί θα ενημερωθούν από το must online, μέχρι και τις ημέρες περιόδου τους τις μετράνε από το κινητό πλέον! Αφήνω στην πάντα τα mails και το browsing, όπου πολλές γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας γνώρισαν το ίντερνετ μόνο μέσα από το smartphone και ποτέ από το PC.

Αυτό το πρότυπο της γυναίκας-μητέρας-όλα τα σφάζω-όλα τα μαχαιρώνω, ενσαρκώνουν ανεξαρτήτως ηλικίας η Kim Kardashian, η Gwyneth Paltrow, η Angelina Jolie και, κατά την άποψή μου, πολλές Κύπριες που ζουν ανάμεσά μας καθημερινά, αλλά ας μην τις αναφέρω για να μην μου την πέσουν άντρες και λοιποί συγγενείς. Αυτές οι γυναίκες ανεβάζουν ψηλά τον πήχη, συνδυάζουν τη γυναικεία δημιουργικότητα με την πειθαρχία και σπρώχνουν κοινωνία, άντρες, επιχειρήσεις και τις λοιπές γυναίκες σε μια πιο επιθετική -με την καλή έννοια του όρου- κατεύθυνση όσον αφορά στην απόλαυση της ζωής και την προσέγγιση της καθημερινότητας. Γι’ αυτές η κάθε μέρα είναι άλλη μία ζωή, που πρέπει να έχει στο πρόγραμμά της τις απολαύσεις και τις δυσκολίες της. Πάντα με στυλ και αποφασιστικότητα. 

Στο τεύχος Μαρτίου φιλοξενούμε τις ιστορίες δύο τέτοιων γυναικών που αποτελούν τα νέα πρότυπα. Της Marissa Mayer και της Κατερίνας Παπουτσάκη. Η τελευταία, πέραν του γεγονότος πως είναι ίσως η πιο όμορφη Ελληνίδα ηθοποιός της γενιάς της, είναι μαμά, δυναμική προσωπικότητα, ακομπλεξάριστη αλλά και ατελείωτα ερωτική. Η άλλη της παρέας του τεύχους, η Marissa, είναι η απόδειξη πως η τεχνολογία και το στυλ μπορούν να συνυπάρξουν σπάζοντας όλα τα ταμπού. Είναι η αγαπημένη CEO του Dan Loeb, ο οποίος την επέβαλε στη Yahoo! πριν λίγα χρόνια, δικαιώνοντάς τον (προς το παρόν) για την επιλογή του. Ξέρετε ποιαν άλλη επέλεξε ο Dan για να ηγηθεί μιας άλλης επένδυσής του, σπάζοντας άλλα ταμπού; Μα την Ειρένα Γεωργιάδου στην Ελληνική Τράπεζα. Τι μικρός που είναι ο κόσμος ε;


Tags: έποψη, δυναμικές γυναίκες, must

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)