ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Γιατί Πιλάτες;
  • σχολιάστε

Γιατί Πιλάτες;

Σύμφωνα με τον εμπνευστή του Πιλάτες, Joseph Pilates, η ηλικία μας καθορίζεται από την σπονδυλική μας στήλη, ''you are only as old as your spine'' (J.Pilates).

7 Στρατηγικές για Ενίσχυση της Ανάκαμψης
  • σχολιάστε

7 Στρατηγικές για Ενίσχυση της Ανάκαμψης

Η ανάκαμψη υποτίθεται ότι είναι το εύκολο μέρος. Θα ξαπλώσετε στον καναπέ σας υπνωτισμένοι από την τηλεόραση σας ή θα κουλουριαστείτε στο κρεβάτι σας, θεωρώντας ότι όλο αυτό το διάστημα οι μύες σας θα μεγαλώνουν.

Stability: Τι είναι και ποια η σπουδαιότητα της στην προπόνηση;
  • σχολιάστε

Stability: Τι είναι και ποια η σπουδαιότητα της στην προπόνηση;

Όπως η «κινητικότητα» είναι η ικανότητα να εκτελείτε συγκεκριμένα πρότυπα κινήσεων, «stability» είναι ο βαθμός στον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση σας μέσα από αυτά τα πρότυπα κίνησης.

Το περπάτημα στη ζωή σου!
  • σχολιάστε

Το περπάτημα στη ζωή σου!

Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ αύξηση στα άτομα που περπατούν κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες και αυτό με ευχαριστεί πολύ!!

Eυλυγισία και διατάσεις
  • σχολιάστε

Eυλυγισία και διατάσεις

Τι είναι η ευλυγισία; Πώς μας βοηθάει σωματικά; Ποιος ο ρόλος της στην άσκηση;

Η υπερβολική άσκηση έχει αποτέλεσμα;
  • σχολιάστε

Η υπερβολική άσκηση έχει αποτέλεσμα;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η άσκηση είναι ευεργετική, σωματικά και ψυχικά, για κάθε άνθρωπο.

Η σωματική άσκηση βελτιώνει και τους βαθμούς των μαθητών
  • σχολιάστε

Η σωματική άσκηση βελτιώνει και τους βαθμούς των μαθητών

Κάτι ήξεραν οι αρχαίοι Έλληνες που υποστήριζαν ότι νους υγιής εν σώματι υγιεί.

Aναερόβια άσκηση
  • σχολιάστε

Aναερόβια άσκηση

Αναερόβιες είναι οι σωματικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με υψηλή μυϊκή δραστηριοποίηση και για περιορισμένη διάρκεια.

Τι άσκηση σου ταιριάζει;
  • σχολιάστε

Τι άσκηση σου ταιριάζει;

Μπορώ να γυμναστώ όπως μια εικοσάρα; Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας με την πάροδο του χρόνου; Ενα καλοσχηματισμένο σώμα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιων, αλλά ζητούμενο για κάθε ηλικία.

6 Λόγοι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε!
  • σχολιάστε

6 Λόγοι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε!

Παρότι η πρόοδος της ιατρικής επιστήμης με στόχο την δημιουργία καλλίγραμμων κορμιών και ομορφιάς έχει προχωρήσει αρκετά, στην πραγματικότητα τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την φυσική άσκηση.

Διακοπές και άσκηση!
  • σχολιάστε

Διακοπές και άσκηση!

Πόσες φορές δεν έχουμε κάνει τη σκέψη «αχ τώρα που θα πάω διακοπές και θα τρώω ότι θέλω θα πάνε οι κόποι μου χαμένοι..»;

Τι 30, τι 40, τι 50...
  • σχολιάστε

Τι 30, τι 40, τι 50...

Η άσκηση είναι μια συνήθεια που δεν έχει ημερομηνία λήξης!! Τα προτερήματα και ευεργετικά αποτελέσματα της διαφέρουν από ηλικία σε ηλικία.

Κοιλιακοί με 8 ασκήσεις
  • σχολιάστε

Κοιλιακοί με 8 ασκήσεις

Οι περισσότερες από τις παρακάτω ασκήσεις ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους κοιλιακούς μύες αυξάνοντας έτσι την καύση του λίπους.

Ποσοστό λίπους, λιπομέτρηση και σωματική σύνθεση
  • σχολιάστε

Ποσοστό λίπους, λιπομέτρηση και σωματική σύνθεση

Το βάρος, τουλάχιστον όσον αφορά το fitness, αποτελεί ένα δείκτη χωρίς ιδιαίτερο νόημα που θα μπορούσε να είναι και παραπλανητικός.

Εγκυμοσύνη και άσκηση
  • σχολιάστε

Εγκυμοσύνη και άσκηση

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα και ο οργανισμός των εγκύων υφίσταται πολλές και σημαντικές μεταβολές, κυρίως λόγω της αύξησης των ορμονών. Το βάρος αυξάνεται σημαντικά, διαφορές παρατηρούνται και στο μυοσκελετικό σύστημα.

Άσκηση και stress!
  • σχολιάστε

Άσκηση και stress!

Το stress έχει γίνει δυστυχώς απαραίτητο συστατικό της καθημερινότητας μας και ο λόγος είναι ο τρόπος ζωής του μέσου ανθρώπου.

Στα... πόσα το καις το λίπος;
  • σχολιάστε

Στα... πόσα το καις το λίπος;

Πόσοι άραγε γνωρίζουμε σε ποια ένταση αεροβικής άσκησης καίμε λίπος;

Θεραπευτική άσκηση και παθήσεις της σπονδυλικής στήλης
  • σχολιάστε

Θεραπευτική άσκηση και παθήσεις της σπονδυλικής στήλης

Η αύξηση πολλών παθήσεων της σύγχρονης εποχής έχει να κάνει με τον καθιστικό τρόπο ζωής, μόνο και μόνο γιατί το ανθρώπινο σώμα είναι σχεδιασμένο για να κινείται.

Κυκλική προπόνηση με το βάρος του σώματος με συνδυασμό ''σπριντ''
  • σχολιάστε

Κυκλική προπόνηση με το βάρος του σώματος με συνδυασμό ''σπριντ''

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω θερμοκρασίας και μεταβολής της σωματικής αντοχής θα ήταν καλό οι προπονήσεις πάνω από μια ώρα να μην εκτελούνται για πολλούς λόγους και τόσο γιατί οι καρδιακοί παλμοί ανεβαίνουν κατακόρυφα και δεύτερον όσο κοντεύουν οι διακοπές είμαστε πιο ευαίσθητοι σε τραυματισμούς.

Έρευνα για το στρέτσινγκ. Τα συμπεράσματα... δικά σας!
  • σχολιάστε

Έρευνα για το στρέτσινγκ. Τα συμπεράσματα... δικά σας!

Οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε ακούγοντας ότι πριν από την γυμναστική πρέπει να προθερμαινόμαστε με ένα καλό στρέτσινγκ. «Να τεντώνεσαι και να ''κρατάς'' το τέντωμα για 30 δευτερόλεπτα» μας έλεγαν, ώστε να είμαστε πιο ευλύγιστοι, δυνατοί και προστατευμένοι από τους τραυματισμούς.

Προηγούμενη2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13Επόμενη