ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Τραυματισμοί στο γυμναστήριο: Πως να τους αποφύγετε!
  • σχολιάστε

Τραυματισμοί στο γυμναστήριο: Πως να τους αποφύγετε!

Σίγουρα όλοι όσοι ασχολούνται με την γυμναστική κάποια στιγμή ήρθαν κοντά ή έπαθαν κάποιο μικροτραυματισμό ή και πιο σοβαρούς τραυματισμούς.

Αποτελεσματική γυμναστική το καλοκαίρι
  • σχολιάστε

Αποτελεσματική γυμναστική το καλοκαίρι

Η γυμναστική κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού για πολύ κόσμο είναι αναγκαία, καθώς κάνουν τα πάντα για να αποκτήσουν γρήγορα ένα όμορφο σώμα.

Ισομετρικές ασκήσεις... και γιατί...
  • σχολιάστε

Ισομετρικές ασκήσεις... και γιατί...

Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και περισσότερο για εκγύμναση με ισομετρικές ασκήσεις.

Θες να βελτιώσεις την αερόβια σου άσκηση;
  • σχολιάστε

Θες να βελτιώσεις την αερόβια σου άσκηση;

Δύο από τους πιο συνηθισμένους όρους που ακούμε τους αθλητές αντοχής (δρομείς, κωπηλάτες, ποδηλάτες, κολυμβητές κ.ά.) να αναφέρουν είναι αερόβιο και κυρίως αναερόβιο κατώφλι.

Ασφάλεια σε καιρούς... καύσωνα
  • σχολιάστε

Ασφάλεια σε καιρούς... καύσωνα

Κάθε φορά που κάνετε προπόνηση σε εξωτερικό χώρο, καλό θα ήταν να λάβετε τις παρακάτω προφυλάξεις για να αποφύγετε τα χειρότερα.

Μυϊκές κράμπες
  • σχολιάστε

Μυϊκές κράμπες

Η μυϊκή κράμπα (muscle cramp) είναι ένας επώδυνος μυϊκός σπασμός. Ο μυς συσπάται ακούσια, απότομα και έντονα, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυνατός πόνος.

Γιατί Πιλάτες;
  • σχολιάστε

Γιατί Πιλάτες;

Σύμφωνα με τον εμπνευστή του Πιλάτες, Joseph Pilates, η ηλικία μας καθορίζεται από την σπονδυλική μας στήλη, ''you are only as old as your spine'' (J.Pilates).

7 Στρατηγικές για Ενίσχυση της Ανάκαμψης
  • σχολιάστε

7 Στρατηγικές για Ενίσχυση της Ανάκαμψης

Η ανάκαμψη υποτίθεται ότι είναι το εύκολο μέρος. Θα ξαπλώσετε στον καναπέ σας υπνωτισμένοι από την τηλεόραση σας ή θα κουλουριαστείτε στο κρεβάτι σας, θεωρώντας ότι όλο αυτό το διάστημα οι μύες σας θα μεγαλώνουν.

Stability: Τι είναι και ποια η σπουδαιότητα της στην προπόνηση;
  • σχολιάστε

Stability: Τι είναι και ποια η σπουδαιότητα της στην προπόνηση;

Όπως η «κινητικότητα» είναι η ικανότητα να εκτελείτε συγκεκριμένα πρότυπα κινήσεων, «stability» είναι ο βαθμός στον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση σας μέσα από αυτά τα πρότυπα κίνησης.

Το περπάτημα στη ζωή σου!
  • σχολιάστε

Το περπάτημα στη ζωή σου!

Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ αύξηση στα άτομα που περπατούν κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες και αυτό με ευχαριστεί πολύ!!

Eυλυγισία και διατάσεις
  • σχολιάστε

Eυλυγισία και διατάσεις

Τι είναι η ευλυγισία; Πώς μας βοηθάει σωματικά; Ποιος ο ρόλος της στην άσκηση;

Η υπερβολική άσκηση έχει αποτέλεσμα;
  • σχολιάστε

Η υπερβολική άσκηση έχει αποτέλεσμα;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η άσκηση είναι ευεργετική, σωματικά και ψυχικά, για κάθε άνθρωπο.

Η σωματική άσκηση βελτιώνει και τους βαθμούς των μαθητών
  • σχολιάστε

Η σωματική άσκηση βελτιώνει και τους βαθμούς των μαθητών

Κάτι ήξεραν οι αρχαίοι Έλληνες που υποστήριζαν ότι νους υγιής εν σώματι υγιεί.

Aναερόβια άσκηση
  • σχολιάστε

Aναερόβια άσκηση

Αναερόβιες είναι οι σωματικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με υψηλή μυϊκή δραστηριοποίηση και για περιορισμένη διάρκεια.

Τι άσκηση σου ταιριάζει;
  • σχολιάστε

Τι άσκηση σου ταιριάζει;

Μπορώ να γυμναστώ όπως μια εικοσάρα; Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας με την πάροδο του χρόνου; Ενα καλοσχηματισμένο σώμα δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιων, αλλά ζητούμενο για κάθε ηλικία.

6 Λόγοι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε!
  • σχολιάστε

6 Λόγοι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε!

Παρότι η πρόοδος της ιατρικής επιστήμης με στόχο την δημιουργία καλλίγραμμων κορμιών και ομορφιάς έχει προχωρήσει αρκετά, στην πραγματικότητα τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την φυσική άσκηση.

Διακοπές και άσκηση!
  • σχολιάστε

Διακοπές και άσκηση!

Πόσες φορές δεν έχουμε κάνει τη σκέψη «αχ τώρα που θα πάω διακοπές και θα τρώω ότι θέλω θα πάνε οι κόποι μου χαμένοι..»;

Τι 30, τι 40, τι 50...
  • σχολιάστε

Τι 30, τι 40, τι 50...

Η άσκηση είναι μια συνήθεια που δεν έχει ημερομηνία λήξης!! Τα προτερήματα και ευεργετικά αποτελέσματα της διαφέρουν από ηλικία σε ηλικία.

Κοιλιακοί με 8 ασκήσεις
  • σχολιάστε

Κοιλιακοί με 8 ασκήσεις

Οι περισσότερες από τις παρακάτω ασκήσεις ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους κοιλιακούς μύες αυξάνοντας έτσι την καύση του λίπους.

Ποσοστό λίπους, λιπομέτρηση και σωματική σύνθεση
  • σχολιάστε

Ποσοστό λίπους, λιπομέτρηση και σωματική σύνθεση

Το βάρος, τουλάχιστον όσον αφορά το fitness, αποτελεί ένα δείκτη χωρίς ιδιαίτερο νόημα που θα μπορούσε να είναι και παραπλανητικός.

Προηγούμενη2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13Επόμενη