ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Είμαι εντελώς αγύμναστος
  • σχολιάστε

Είμαι εντελώς αγύμναστος

Μια χαρά είμασταν τόσα χρόνια .. Καλή και ξεκούραστη είναι και η… ακινησία αλλά τι γίνεται όταν αρχίζουν τα προβλήματα;

Τρικέφαλος και γυναίκες
  • σχολιάστε

Τρικέφαλος και γυναίκες

Ο τρικέφαλος μυς πρόκειται για έναν από τους πιο δύσκολους μυς στο γυναικείο σώμα.

Διατροφή και άσκηση από μικρή ηλικία
  • σχολιάστε

Διατροφή και άσκηση από μικρή ηλικία

Σίγουρα η υγεία του κάθε ανθρώπου αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο για τον καθένα ξεχωριστά.

Βρες το δικό σου κίνητρο και ξεκίνα γυμναστική
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Βρες το δικό σου κίνητρο και ξεκίνα γυμναστική

Κάθε φορά που κάποιος αποφασίζει να ξεκινήσει τη γυμναστική είναι γεμάτος αποφασιστικότητα και ενθουσιασμό

Εξάρτηση από τη ζυγαριά ;
  • σχολιάστε

Εξάρτηση από τη ζυγαριά ;

Η εξάρτηση από τις ζυγαριές χαρακτηρίζει πολύ κόσμο και μάλιστα αρκετούς σε σημείο ψύχωσης!

Προπόνηση Doggcrap
  • σχολιάστε

Προπόνηση Doggcrap

Για όσους έχουν πάρει το bodybuilding σοβαρά

Βάρη και μετά αερόβιο; ή το αντίθετο;
  • σχολιάστε

Βάρη και μετά αερόβιο; ή το αντίθετο;

Όπως βέβαια έχουμε πει πολλές φορές, τίποτα στο fitness δεν απόλυτο. Παρόλο λοιπόν που δεν υπάρχει μαγική συνταγή στη σειρά τους, μερικά πράγματα φαίνεται να λειτουργούν καλύτερα από άλλα.

Ένα δροσιστικό, γευστικό και υγιεινό σνακ
  • σχολιάστε

Ένα δροσιστικό, γευστικό και υγιεινό σνακ

Iδανικό για μεγάλους και για τους μικρούς μας φίλους

Γιατί οι κοιλιακοί σας δεν έχουν αποτέλεσμα;
  • σχολιάστε

Γιατί οι κοιλιακοί σας δεν έχουν αποτέλεσμα;

Αν ακολουθείτε ένα σωστό πρόγραμμα στο γυμναστήριο, κάνετε αμέτρητους κοιλιακούς και παρόλα αυτά δεν βλέπετε αποτελέσματα, τότε μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;
  • σχολιάστε

Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;

Το ότι πήρες κιλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάνεις κάτι λάθος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι αν το βάρος σου αυξήθηκε γιατί αύξησες τη μυϊκή σου μάζα, ή γιατί αύξησες το λίπος του σώματός σου.

Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα λιπαρά!
  • σχολιάστε

Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα λιπαρά!

Ξέρετε ότι τα λιπαρά είναι ίσως από τα πιο παρεξηγημένα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά;

Προβλήματα στη Σπονδυλική Στήλη και Pilates
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Προβλήματα στη Σπονδυλική Στήλη και Pilates

Κάθε σπόνδυλος είναι μοναδικός και εξυπηρετεί ένα σκοπό. Η δυσλειτουργία ενός μόνο σπονδύλου είναι ικανή να διαταράξει την λειτουργία και μηχανική ολόκληρης της σπονδυλικής στήλης.

Τέλος στους μύθους σχετικά με τις ασκήσεις γυμναστηρίου
  • σχολιάστε

Τέλος στους μύθους σχετικά με τις ασκήσεις γυμναστηρίου

Μήπως νομίζεις ότι αν κάνεις 50 επαναλήψεις στην άσκηση για απαγωγούς θα φύγουν τα ψωμάκια ;

Χέρια γραμμωμένα και χωρίς χαλάρωση
  • σχολιάστε

Χέρια γραμμωμένα και χωρίς χαλάρωση

Δες πώς θα τα καταφέρεις

H δομή του Bodybalance
  • σχολιάστε

H δομή του Bodybalance

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που έχει 2 ζεστάματα, ένα με βάση το Tai Chi και το δεύτερο βασισμένο στο Yoga.

Γυμναστική σε 20 λεπτά
  • σχολιάστε

Γυμναστική σε 20 λεπτά

Πώς θα καταφέρουν να «χωρέσουν» μια προπόνηση μέσα στο ήδη βεβαρημένο καθημερινό τους πρόβλημα.

Bodybalance 68: Επανένταξη στη άσκηση
  • σχολιάστε

Bodybalance 68: Επανένταξη στη άσκηση

Όλα τα όμορφα φτάνουν σε ένα τέλος, το ίδιο και οι διακοπές. Όλοι αναρωτιόμαστε πώς να μπούμε ομαλά στη ρουτίνα της άσκησης... Σίγουρα είναι μεγάλο σοκ να συνεχίσουμε από εκεί που μείναμε.

Τι είναι η πλειομετρική προπόνηση;
  • σχολιάστε

Τι είναι η πλειομετρική προπόνηση;

Στα περισσότερα προγράμματα γυμναστικής, δίνεται έμφαση στη μειομετρική κίνηση της άσκησης, κάτι που επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Αποδοτική γυμναστική στην παραλία
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Αποδοτική γυμναστική στην παραλία

Αν είστε λάτρεις του γυμναστηρίου και δεν μπορείτε να το αποχωριστείτε μπορείτε να το αντικαταστήσετε με ασκήσεις στην παραλία που προσφέρουν τα ίδια αποτελέσματα με ένα πιο «σκληρό» πρόγραμμα άθλησης.

Προηγούμενη1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11Επόμενη